Inlägg från: Lokatt |Visa alla inlägg
  • Lokatt

Bugaboo tråden nr 14

mamma2003 skrev 2008-07-01 21:16:40 följande:
    Lokatt: Du fick aldrig svar på din fråga om liggdelslock va? Omkring en hundring brukar de inbringa på Tradera, möjligen lite mindre nuförtiden.
    ok, tack!
  • Lokatt

uv-nätet, passar det sittdelen oxå, eller bara ligg?

• Lokatt

ingn som visste om uv-nätet passar när man har vagnen som sittvagn?

• Lokatt

vart och hur sprayar ni silikon och fett/vaselin? Behöver ge min en omgång sånt, men är det bara att spraya på, eller något särskilt jag ska tänka på?

• Lokatt
    camlover skrev 2008-07-07 13:23:27 följande:
    Hejsan! Har nu följt tråden här under en månad och läst det mesta. Vi har BF 7 okt och har nu bestämt oss för en cameleon. Skulle dock vilja ha lite tips på om vi ska välja fleece eller canvas på vår orangea topp som kommer pryda den bruna basen. Kom gärna med lite synpunkter på för- och nackdelar med de båda tygerna och vad ni skulle välja! :) Tack!
    jag köpte i fleece, för efter att ha frågat runt så v erkar det som det är ganska stor nyans skillnad på dom. Fleecen ska vara klarare och starkare i färgen, den andra mörkare och dovare.
  • Lokatt

en ståbräda fråga, är det svårt att gå med bugaboos egna ståbräda på? Den ser ut att komma så långt bak? Och är den ivägen när den är upphängd?

• Lokatt

Noas mamma skrev 2008-07-10 22:44:55 följande:

sprall på NK hade en liknanade BB vagn som dock vagn... Tror dock tyvärr att det inte var bugaboo, men svängbara fram hjul hade den :D och var jäkligt snygg-söt :D
    åh, en sån skulle jag vilja se ju! vad kostade den minns du det?
  • Lokatt
    Lille Mammsen skrev 2008-07-10 23:12:47 följande:
    Tror nog den läckraste dockvagnen är Silvercross...eller va de engelska märket heter!? Ser ut att va en gammal modell...dock SNOR DYR!!! ligger på 5000:- tror jag!
    det har jag en i full storlek man skulle ha en buggaliknande dockvagn och en silver cross dockvagn oxå
  • Lokatt
    Emmsan skrev 2008-07-10 23:16:08 följande:
    hmmm när har ni börjat med sittdelen till era barn???
    jag började just och han är 4,5 mån.
  • Lokatt
    Lille Mammsen skrev 2008-07-10 23:20:56 följande:
    Har du modellen där hjulen typ går omlott?? Den modell som finns i dockvagn oxå? *aviiis* Barnbutiken har silvercross nu...kan ta hem dockvagnen oxå *åååhhhhh*
    japp det har jag, fast inte ny.. utan äkta. Men de ser exakt lika ut nu som då
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14