Vilken är den perfekta presenten till en fyraåring??
Kusinen till min son fyller fyra år, vad är en bra present till en fyraåring? Vad uppskattade din fyraåring mest??? Förresten, det är en pojke, om det nu spelar någon roll... Prisklass 150-250:-.
Kusinen till min son fyller fyra år, vad är en bra present till en fyraåring? Vad uppskattade din fyraåring mest??? Förresten, det är en pojke, om det nu spelar någon roll... Prisklass 150-250:-.
Min son fick en pruttkudde av en kompis, den var väldigt poppis!
Jag har köpt ett sånt där tredelat lektält att ha utomhus, ett rör i tyg, en tipi och ett hus. Mycket uppskattat! Hittade det på ullared för ca 150kr.
Min syrras fyraåring fick massor med fina och snordyra leksaker av familjen men det han gjorde slut på först var såpbubblorna från ÖB för 5:- som han fick av mig. ;)
En ficklampa!
Såpbubblor, får kanske slänga med det i paketet.
Hos var Playdohlera med tillbehör det mest perfekta. Men nu går ju inte min dotter på dagis, så hon hade inte lekt med sådant förut!
Vattenpistol, såpbubblor, pruttkudde, uppblåsbar badleksak, såpbubbelpistol, drake (sån man flyger med), radiostyrd bil.
Såpbubblor, det mindre legot är också intressant. Kanske musik-instrument. Finger/vattenfärger. Nu på sommaren är det ju skoj med en sparkcykel eller kanske "puffar" för säker vattenlek.
Till vår dotter som fyller fyra i juli blir det en ny cykel, hon lärde sig cykla nyligen så...
Spel är inte aktuellt, eller?
Spel är väldigt populärt här hemma, så något spel är ett väldigt bra förslag till en 4 åring. Så är på sommaren är kul med utespel av olika slag. Finns hur många olika som helst!
Spel är bra.
Jag tipsar om att gå till Clas Ohlson och shoppa. De har väldigt bra sortiment på leksaker. Här är exempel på priserna på spel:
www.clasohlson.se/Product/Category.aspx&_path=251882;251670;251557;251597
Det blev en såpbubblegrej och en bouncing ball, får hoppas att han blir glad.
Det låter som toppenpresenter till en 4-åring!!!
insektskikare är himla kul nu den här årstiden. Vår dotter fick det nyss då hon fyllde fyra o älskar att gå ut o kika på insekter med den!