Smink smink smink igen o igen!
Tjohoo, ny tråd - nya tips!!
Tjohoo, ny tråd - nya tips!!
greeneyes skrev 2008-06-10 13:39:37 följande:
snobben skrev 2008-06-12 09:57:15 följande:
Knott: Snygg makeup! Jag gillar den kombon starkt, turkost & grönt!
Idag kör jag med 2 av mina nya MAC samples: Deep Purple & Fairylite. Deep purple är otroligt läcker! Absolut snyggaste lila jag har haft!! Den kan bli nästan svart el. mer skir åt lavendel.
Knott skrev 2008-06-12 14:16:20 följande:
Nu lite maskara prat!
Köpte igår en ny maskara & denna gång blev det Lumene Blueberry Curl. Har läst mkt. positivt om den på bloggar etc. så det kändes någolunda safe.
Provade idag för första gången & den ÄR bra! Jippii!! Det är en gummipigg borste med ganska hårda piggar så man får vara försiktig om man är lika nitisk som jag att få maskara ända nere i rötterna. Konstistensen är "blöt" & inte smulig, som jag hatar. Den är lätt att applicera & fransarna separeras fint, går att bygga på fler lager utan problem. Summa sumarum: jag är NÖJD!
Sen undrar jag om någon mer hakade på erbjudandet om att få ett gratis prov på Blinc maskaran? Det gjorde jag, så klart
. Provade den i helgen i värmen & den var super! Det är den första (tror jag) maskaran med tub-teknologin som löses upp i varmt vatten & lossnar. Inget kladd, inget svart under ögonen utan helt vattenfast! Rejält med svärta & fina separerade franasar, som dock blir hårda. Denna kommer jag köpa till semestern!
Oj detta blev långt!
nekoi skrev 2008-06-13 15:09:37 följande:
Cuprima skrev 2008-06-14 12:54:02 följande:
Linny skrev 2008-06-16 12:09:35 följande: