• LMK

Smink smink smink igen o igen!

Grynet81 skrev 2008-06-16 13:28:21 följande:

Hej hej. Nu har jag fått hem mina nya MACpigment. Yay! Det blev 6 nya med mycket färg ChocolateBrownDeepPurpleEmerald GreenMelonOldGoldGoldenLemonOch som gåva fick jag Off the Radar.Så nu har jag lite att prova framöver
    Åh vad kul! Du får berätta vad du tyckte sedan. Jag älskar Deep Purple!!
  • LMK

Knott: Typiskt med MUS skuggorna! Fy vad trist!! Men som sagts tidigare, lägg ut dem på Tradera så du får en slant för dem iallafall. Jag tycker du även skall skicka ett mail till MUS & berätta detta. Tricoslan har verkligen inget vid ögonen att göra!!
    Kul med lite REA-shopping. Man kan ofta göra bra fynd. Kolla med Kicks om Nouba skuggan - man vet aldrig...
    Jag köpte 2 gloss & 2 nagellack från IsaDora för 29:-/st på Åhléns!

• LMK

Pokergirl skrev 2008-07-08 22:32:21 följande:

Blinc och Kanebo 38 kan behöva vattetemp på dryag 40 grader för att lossna tyvärr, jag har hört många som inte få bort den som den borde.
    Håller med! Jag har inte haft några problem att få bort Blinc, men då använder jag VARMT vatten- inte ljummet. Visst, man får se till att de blöts upp ordentligt, men sen är det bara att "dra loss" tuberna, några i taget.
  • LMK

Det var länge sedan jag skrev här... & inte har jag gått på semester ännu!
    Idag går sminkningen i grönt & guld: Dubloon & Khaki fr. PL samt lite Quick Frost fr. MAC.
    Varierar hej vilt så här på sommaren. Ena dagen bara mascara & någon ljus skugga, andra dagen mörkt & intensivt.

• LMK

I'm back! Morr! Hade ett kort strömavbrott på kontoret & det slog ut hela vårt nätverk så switchen kraschade! Jättekul! Det var bara till att få hit en ny illakvickt! Så nu är det igång igen. Fniss... jag kanske skall lägga till "tekniker" oxå på CV't! Sorry helt OT jag vet!!

Ja varför är det så svårt att hitta den ultimata maskaran??
    Jag letar fortfarande... kör just nu på Lumene Blueberry Curl. Gillar den mycket, men säger som du Fluffguf - kommer inte köpa de igen!

• LMK

LillaMysan skrev 2008-07-11 13:59:20 följande:

Skumt :-SNågon som provat OPI;s Chip skip?! Eller har ni något annat tips på bra bas/topplack som för lacket att sitta bättre?
    Jag gillar Creative's lack. Deras Stickey Base Coat är ett av de bästa jag provat samt överlacket Super Shiney.
    Finns på salonger el. beställ från nätet ca. 100:-
  • LMK

Heeej tjejjor!!
    Nu är jag tillbaka efter en underbar semester! Kul att ni varit så flitiga i tråden trots solen & värmen.
    Själv har jag mest kört på solkräm men nu så åker sminket fram igen. Riktigt kul!

GRATTIS Shoppingtokig!! Åh så roligt!!

• LMK

Knott skrev 2008-08-18 15:57:10 följande:

Jag kunde inte motstå IsaDoras jättefina palett med matta bruna skuggor från höstkollektionen. Och jag kunde ju såklart inte låta paletten vara oprovad Dagens makeup: makeupoholic.blogspot.com/
    Nice! Den paletten ger mig ett ha-begär, helt klart!! Mjuka fina färger! Inte för att jag BEHÖVER fler bruna skuggor direkt... Måste kika på den mer ordentligt i butik! Vad kostar den förensten?
  • LMK

Fluffguf skrev 2008-08-19 13:19:52 följande:

Fridapida: tänk vad olika det kan vara, jag älskar min diorshow...Förresten så kan jag meddela att jag numera älskar biosilk, håret blir ju helt galet mjukt!
    Välkommen till klubben!!
    Är en favvo hos mig med sedan massa år tillbaka! Jag brukar köpa den på Hair & Face, de har ofta bra erbjudanden.
  • LMK

Fluffguf skrev 2008-08-19 17:13:45 följande:

finns hair och face på internet?
    Tror inte det. Jag köper oftast inne på PUB-huset då de har bäst utbud. www.hair-facestockholm.se/
Svar på tråden Smink smink smink igen o igen!