Smink smink smink igen o igen!
Grynet81 skrev 2008-06-16 13:28:21 följande:
Grynet81 skrev 2008-06-16 13:28:21 följande:
Knott: Typiskt med MUS skuggorna!
Fy vad trist!! Men som sagts tidigare, lägg ut dem på Tradera så du får en slant för dem iallafall. Jag tycker du även skall skicka ett mail till MUS & berätta detta. Tricoslan har verkligen inget vid ögonen att göra!!
Kul med lite REA-shopping. Man kan ofta göra bra fynd. Kolla med Kicks om Nouba skuggan - man vet aldrig...
Jag köpte 2 gloss & 2 nagellack från IsaDora för 29:-/st på Åhléns!
Pokergirl skrev 2008-07-08 22:32:21 följande:
Det var länge sedan jag skrev här... & inte har jag gått på semester ännu!
Idag går sminkningen i grönt & guld: Dubloon & Khaki fr. PL samt lite Quick Frost fr. MAC.
Varierar hej vilt så här på sommaren. Ena dagen bara mascara & någon ljus skugga, andra dagen mörkt & intensivt.
I'm back! Morr! Hade ett kort strömavbrott på kontoret & det slog ut hela vårt nätverk så switchen kraschade! Jättekul! Det var bara till att få hit en ny illakvickt! Så nu är det igång igen. Fniss... jag kanske skall lägga till "tekniker" oxå på CV't!
Sorry helt OT jag vet!!
Ja varför är det så svårt att hitta den ultimata maskaran??
Jag letar fortfarande... kör just nu på Lumene Blueberry Curl. Gillar den mycket, men säger som du Fluffguf - kommer inte köpa de igen!
LillaMysan skrev 2008-07-11 13:59:20 följande:
Heeej tjejjor!!
Nu är jag tillbaka efter en underbar semester! Kul att ni varit så flitiga i tråden trots solen & värmen.
Själv har jag mest kört på solkräm
men nu så åker sminket fram igen. Riktigt kul!
GRATTIS Shoppingtokig!! Åh så roligt!!
Knott skrev 2008-08-18 15:57:10 följande:
Fluffguf skrev 2008-08-19 13:19:52 följande:
Fluffguf skrev 2008-08-19 17:13:45 följande: