LMK: just ja, blinc-mascaran, den fick jag också prov på men har glömt att testa. Det måste jag göra någon dag i veckan!
Shoppingtokig: jag har bara beställt från 8ty8beauty en gång men tyckte att jag fick varorna hyfsat snabbt. Jag fick ett bekräftelsemail med en pdf som visade min beställning, detta kom någon eller några dagar efter att jag beställt. Har pengarna dragits? Irriterande att de inte svarat på ditt mail!
cuprima: även jag beställde min NARS Orgasm från kissandmakeup till väldigt bra pris.
ixc: jag har alltid tyckt att det är kul med makeup så jag har provat mig fram mycket själv och tar också mycket inspiration från tidningar som GLAMOUR, ELLE, etc. Jag har även varit på Make Up Store två gånger på privat makeuprådgivning (rekommenderas, man får dessutom plocka produkter för hela priset, 500:-, efter avslutad sminkning). Till sist har jag lärt mig MASSOR i den här tråden
Små ögon har jag med. Tänk på att ljusa färger förstorar, mörka förminskar. T ex mörkt runt hela ögat gör generellt att ögonen ser mindre ut. En ljus skugga under ögonbrynets högsta punkt öppnar upp blicken, ta en matt skugga för att undvika drag-look
Ostyriga ögonbryn - jag har inget annat tips än ögonbrynsgelé. H&M har en ruggigt prisvärd sådan i sin egen makeupserie, kolla in den!