greeneyes skrev 2008-06-20 09:44:30 följande:
Glad midsommar allihopa! Själv sitter jag på jobbet fram till kl 15, men eftersom OB:n är grymt bra, så jag klagar inte OBS! till er med BEAUTYBAG: tänk på att fakturan gick ut typ i fredags.. väldigt kort tid tycker jag..ixc: första tipset är att köpa en primer, det funkar typ som lim för ögonskuggorna, och de sitter som berg. Man smörjer ett tunt lager på ögonlocket och låter det torka några minuter med stängda ögon. Det är något svårare att sudda ordentligt, men bara man är noggrann så tycker inte jag att det är något problem. Färgerna blir mer intensiva också. Med den som bas så sitter nästan alla skuggor, men mångas favorit här är Makeupstore (kallas MUS kort). Superbra skuggor som är dryga och räcker typ förevigt, kostar runt 100-lappen. Finns på åhlens city och i deras egna butiker lite runtom. Själv ska jag slänga in en beställning från EM nu så jag hinner få 20%-rabatten som är tom imorgon
Fast jag har för mig att det stod i ett mail eller om det var med på papper i beautybagen att de skjutit upp betalningen till juli eftersom den var så försenad. Men jag kanske har drömt? Det r mycket som händer hemma nu med renovering av kök, vardagsrum och sovrum så jag kan ha blandat ihop det.