Förstår inte hur du menar me om skriften anses vara helig :)
Ingen aning om hur många som är satanister i sverige...jag och min sambo varje fall
Gud skickar syndare till helvetet...sen är det upp till satan o bestämma vem han anser vara syndare :)
Får fortsätta svara lite senare...nu är det hämta barn och handling som gäller :)
Kimble skrev 2008-06-11 14:14:12 följande:
NoXigenx-x-x= Ne mer kristen satanism...Dom olika grenarna e som i muslimsk religon om jag inte minns fel så har ni olika former, shia o sunni (ingen aning om stavning) Ungefär samma här.Vet inte riktigt vad min sorts kallas, men är en gammal tro som dom har ny moderniserat lite för och passa in i vår tid :)x-x-xOk, så reformering är ok antar jag? Anses skriften vara helig?Hur många satanister finns det i Sverige, vet du det?x-x-x= Himlen/paradiset är ju helvetet för mig, ja kan fortsätta leva där efter jag dött, och får inget straff eftersom jag inga synder gentemot Satan begått :)x-x-xGud är alltså 'maktlös' i detta och inte den som skickar folk hit och dit när det är dags?x-x-xI kyrklig syn så hade jag brunnit i en evighet, men svårt o tro att satan skulle vilja plåga sina egna men man vet ju inte fören den dagen man landar där.Ska man dock gå efter vissa satanister så kommer vi få straffa syndare som tex våldtäckts män och annat patraskx-x-xOk.x-x-x=Regler att följa till förbannelse om hur man ska tänka o göra för att Gud ska må bra. Följa han och aldrig frågesätta hans ord , så ser jag på gud .x-x-xSer du Honom som en fiende till Satan?x-x-x= Jord reglerna heter dom i den såkallade nya satanismens bibel.Sen finns det budord oxå som man kan följa men får inte gå in på den sidan pga vuxenfilter på denna datan jag är på nu :) Men jord reglerna är såkallat linjer att följa för att komma på god fot med satan.x-x-xVad är Satanismens Bibel? Vad har den för ursprung? Finns det en namngiven författare?x-x-xJo jag får prata av mig med folk om egna tankar/problem...Men bara om dom vll höra på mig och jag ska vara villig att lyssna på vad dom vill säga tillbaka x-x-xOk. Ge och ta, låter vettigt.x-x-x7an är en ganska gammal punkt från tiden då magi var inblandat i Satanismen...Men inget jag pysslar me, förutom o "trolla" fram godis eller peng ur sonens öra ibland ;)x-x-xOk.x-x-x= finns böner i skrift, men jag ber inte överlagså har ingen koll på dom....Inget krav att kunna dom.x-x-xOm du skulle be, spelar det någon roll hur du gör det? Någon speciell ritual eller förberedelse för den för att den ska anses vara giltlig? x-x-xJag tycker alla religoner är intressanta men har svårt o koncentrera mig förlänge och blir snabbt utråkad av tex biblens kluriga texter o massa olika konstiga delar, men har läst lite både i kritna biblen som i Koranen.x-x-xOk.