Queen70 skrev 2008-06-11 21:47:47 följande:
Nej det var väl bara tur att ditt barn inte stack sig eller hur?Du skriver i din trådstart att du inte vill blunda för sanningen, men ärligt talat gumman, så gör du faktiskt redan det.Inse att han fortfarande missbrukar, annars bär man helt enkelt inte med sig sina injektionsverktyg av misstag. Det finns helt enkelt inte på kartan. Du behöver inget pissprov. Använd ditt sunda förnuft istället. Så mycket erfarenhet av missbrukare har jag att jag vet att de ljuger in i det längsta. Om han skulle visa positivt UP så skulle han sannolikt ha en bra förklaring det det också som du gärna vill tro på. Oroar du dig inte det minsta för att du ska ha fått nån smitta verkligen?Anonym (hjälp!!!!) skrev 2008-06-11 21:42:13 följande:
skulle det vara positivt så skulle jag ärligt inte bry mig om hans eventuella förklaringar eller ursäkter.
Jo, klart att tanken finns att jag oroar mig men det smittar väl inte mer av en nål än att ha oskyddad sex?
Hmm,jag vet att det låter dumt...men jag vill sååå gärna tro på honom för han lyfter mig något enormt som männsika, han gör mig hel på något sätt...då vi ses så känner jag livet inom mig, en slags trygghet i känslan. Därför är det en viktig bit för mig att veta om han är ren...för då betyder det ju att han inte tagit nått... om det är neg.