• AMDA

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

Dora skrev 2008-06-19 12:30:42 följande:
     Dagens ros till Amdadesign som köpte och skickade flodhästtyg till mig!
    Tack ...var så lite köpte ju lite till mig själv med hihi
  • AMDA

Kan jag skriva att jag rockat ugglor fast jag inte äger några ugglor hihi ja ni fattar vad jag gjort iaf

• AMDA
    lilllinda skrev 2008-06-24 10:14:09 följande:
    Detta måste vara den tråkigaste tråden att som "icke medlem" ställa en fråga för man får aldrig svar... Frågat bla om overlock (när andra skrev om just overlockar men inte om det jag frågade jag ville ha tips på en bra) häromdagen frågade jag om en byxa... Nu har jag iofs löst det själv men det är lite tråkigt att inte få svar...
    Ang overlock...om du har grannar vägg i vägg så försök hitta en som inte låter så högt, visst de låter mycket men de finns de som låter mindre mycket. Annars är det ju helt beroende på vad du ska använda den till, hur många trådar behöver du och behöver du en som du kan ta bort knivarna på??
  • AMDA

Nu har jag rockat ugglor igen fast det var inga ugglor med denna gång heller

• AMDA
    Idizen skrev 2008-06-25 19:54:50 följande:
    hejjag tänkte sy upp lite klänningar att hänga ut uppe hos min faster. till försäljning, har ritat mönstert till den i alla storlekar men funderar på om det verkligen är nödvändigt att sy i alla?? jag hade tänkt mig 2-3 klänningar i samma tyg men i olika storlekar. (eftersom jag vill att det ska vara udda klänningar och inte 20 likadana)Men vilka storlekar är lagom att göra i?62, 68, 74, 80, 86, 92 är storlekarna jag har.Hjälp snabbt tack om det e någon som har tips och idéer. tänkte sätta mig och klippa lite ikväll???
    Du kan ju göra dubbel storlekar 62/68 74/80 86/92
  • AMDA

Nån som kan tipsa om bra tyg affärer med trikå i skåne?? Stoff o stil och gittes vet jag men finns det några andra bra trikå ställen i skåne??

• AMDA

Jag har rockat flodhästar
    Närmare några djurtyger kommer jag inte

• AMDA

Nä man får inte veta varför man har blivit borttagen Man får heller inte disskutera i tråden om just varför man fått straff.

Dessa regler börjar bli riktigt löjliga:-O

Jag har iaf rockat flodhästar nu igen

• AMDA

yyyyeeeeeaaayyyy!!! Jag har inte skrivstopp längre
    Jag har rockat en mössa mm

Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle