• AMDA

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

Muppsan skrev 2008-08-23 18:39:06 följande:
    Idag har jag sytt med hjälp av lapptäcksteknik för första gången... Resultatet blev en lite annorlunda leksakshund!Tyget är gamla 70-tals örngott och lakan!
    Vad söt den blev även om inte hela fick plats
  • AMDA
    GOBLIgobli skrev 2008-08-23 19:25:17 följande:
    Vad snäll du är, fast nu lyckas jag inte öppna filen, dumma dator protesterar!
    Hoppas datorn blir på bättre humör annars kan vi ta det genom msn om du har det
  • AMDA

Mimmi 71 skrev 2008-08-24 12:09:11 följande:

AMDA, bry dig inte om sådana kommentarer för de som uttrycker sig så vet nog inte vad de pratar om. Gränsen går väl vid prototyper på klänningar de får Gabriel prova men inte använda.
    [/citat]
    Tygtiiger skrev 2008-08-24 14:36:27 följande:
    AMDA: de har inte prototyper, de har unika designerplagg
    Ja du mimmi skulle jag sätta på sonen en klänning här hemma skulle nog gubben min svimma...han tycker det är jobbigt att sonen föredrar rosa,prinsessor och allt annat fint som glittrar...tur jag har flickor som får testa klänningarna

Tyg tiger: Så har jag aldrig sett på det hela hihi så sant klart de har exklusiva one of a kind kläder haha

• AMDA

Nu har jag rockat stjärnor igen Tror jag börjar bli rätt nöjd med mönstret nu..så snart slipper lilla a gå i prototyper

• AMDA
    lilllinda skrev 2008-08-25 21:49:25 följande:
    Jättefint!
    Tack
  • AMDA
    080827 skrev 2008-08-27 11:16:47 följande:
    Är det någon mer än jag som har blivit namnlös då?? Fick inte heta "Kaja design" längre... Nu har jag bett om att få heta "Kaja" bara. Men tills vidare så går jag under det kryptiska namnet 080827. Hepp!
    Japp jag fick göra så med...ibland känns det som de är lite väl kinkiga med reglerna här på fl
  • AMDA

Tyras föräldrar skrev 2008-08-28 15:10:56 följande:

avstängningen hävd av redaktionen det är ingen av moderatorerna som har meddelat precis vad man får göra eller inte i klartext och jag ger mig inte på ett försök till.
    OM NU DET ÄR EN MODERATOR SOM SITTER O LÄSER HÄR I TRÅDEN KAN INTE DEN SKRIVA VAD VI FÅR BE OM ELLER FRÅGA OM SÅ VI SLIPPER FÅ VARNINGAR??
    TYCKER ATT REGLERNA ÄR LITE SMÅTT LUDDIGA NÄMLIGEN...oj då capslock
  • AMDA

Mari78 m pojktriss skrev 2008-08-28 21:57:58 följande:

Då är det bara så hos vissa då, undrar varför? Nåja, det rättar förhoppningsvis till sig, men jag kanske skall maila till supporten om det.
    Jag läser ju genom readern och där syns det som vanligt iaf..åå hade oxå velat vara med på er träff men jag får väl ta jofotex ensam nån gång istället
  • AMDA

Har rockat lite med hihi glömde ju skriva det

• AMDA

Liten jofotex frågor...
    Hur är deras mudd?? finns det många färger??Pris??

Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle