Inlägg från: Pillan81 |Visa alla inlägg
  • Pillan81

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

Ja, förlänga den en storlek brukar jag också göra.

• Pillan81

Ingen som råkar ha 1 m tandtyg (det bruna till övers) som ni vill sälja eller byta kan ni väl inboxa mig.

• Pillan81

Mstery: Behöver egentligen inget annat så då blir det onödigt dyrt med frakten att bara beställa 1 m. Ska ha det till en beställning så jag behöver det rätt så snart och S&S är ju inte så snabba precis.

• Pillan81

Mian: Det finns ett mönster på omlottbody i ottobre 6/2007. En bra grund som  är lätt att göra om.

• Pillan81

Cirrus: Jag brukar vika den mot ärmen, tycker att det blir snyggt.

• Pillan81

Kyssen: Idag kunde jag hämta dynorna och är supernöjd med dem Kommer en bild sen när vädret är lite bättre.

Snart har jag rockat lite kaniner

• Pillan81

Vart köper ni era tryckknappar ifrån?
    Har hittills köpt från stoff & stil, men tycker att jag ofta får göra om med de knapparna. Anväder tången från prym så S&S knappar passar ju inte helt i dem.

• Pillan81

Yrväder: Då är ju tången rätt så onödig om man ändå får banka

Vilken tång är bäst till tex S&S knappar då?

• Pillan81

Elefanterna kostar 139:-/m
    Kaninerna kostar 150:-/m

• Pillan81

Nu har jag beställt en ny symaskin från skövde symaskiner. Det blev en Brother NV50, visst är det någon/några som har den här?
    Bra erbjudande hade de på den nu också Längtar till nästa vecka när den anländer...

Har ju haft mammas Husqvarna så det börjar bli dags att återlämna den nu, lagom för service kanskeRäcka ut tungan

Har rockat lite ugglor också förresten, fast inga ugglor med denna gång...

Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle