Sytråden spinner vidare - Grön rulle

Jag är inne i ett kreativt stim, minsann. Men plaggen har blivit så populära att jag inte hunnit fota dem innan de använtds, så jag kan inte rocka några ugglor än. Idag har det blivit regnbågskalsingar till sambon, han blev helförtjust. Jag hade egentligen tänkt sy kanindito, men Fjant tyckte bestämt att det skulle vara "såna med många färger"
Vem var det som sytt kaninkallingar, hur har det funat iom att tyget inte har nån elastan? (det har ju köpekallingar oftast)
och roligt nog har sonen börjat ha högöjudda krav på att lära sig att sy själv, så jag ska se om vi kan hitta på nåt kul projekt imorrn.
Man kan ju annars se vad som är i alla Ottobretidningar på hemsidan ottobredesign.com
Jag har köpt på Stoff och stil, tidigare kanonkvalitet, men den sista gången tyckte jag att man kunde se väven genom flossningen, så att säga, på den ena färgen, grå. Den har dock hållt hyfsat väl som extrabyxor åt sonen-dvs hårt slitna. Kanske lite tunn om man vill ha ordentliga förstärningsplagg, till foder och så är den nog kanon.
Den röda däremot var tjock, fin och hållit kanonbra
Först och främst behöver en webshop ha BRA service. Som Bibbi, hon är drottningen av service.
Instämmer med flera, roliga trikåtyger i bra kvalitet, även till vuxna-de man oftast kan hitta känns ofta tantiga i mönstret. Bra bastyger-jogging, framförallt, det har jag lite svårt att hitta, singeljersey, velour, fleece. Funktionstyger typ windstopper och bävernylon i roliga färger. Roliga band
Hela problemet med alla webshoppar är nog att man får handla på så många, vissa har bra av vissa saker, man måste surfa runt så himla massa för att hitta det man vill ha.
knoddochfjant.blogspot.com/2007/11/kpse-till-babyskyddet.html
En sånhär, alltså