Inlägg från: Lilltå |Visa alla inlägg
  • Lilltå

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

Orange stretchfrotte 250349

Den vita hittar jag inte men den bör ligga under Mode -> Mode metervaror....

• Lilltå
    Lilltå skrev 2008-08-09 01:12:49 följande:
    Hur var det....var det nån som visste något om velouren från Allt om Handarbete shop??
    beställde till slut....Nån som vet leveranstid?
  • Lilltå

Vilken trådfärg använder ni till elefanterna? Vit eller tryckfärgen? På insidessömmar alltså.

• Lilltå

Vit finns längre upp i tråden. Denna eller förra sidan....typ 290348 . Grå är antagligen bara sista siffran som skiljer.

• Lilltå

Vilka är era favorittutorials när det gäller sömnad o liknande?

• Lilltå

Efterlyser igen era bästa sytutorials.....tänkte samla lite länkar men vill gärna ha er hjälp. Skriv här eller inboxa.

• Lilltå
    Bling1975 skrev 2008-08-10 15:51:36 följande:
    Mejlade med jofotex häromdagen och alla elefanterna skulle komma in i slutet av augusti igen. Just nu hade de bara bruna kvar.Någon som vet vad de kostar metern?
    139 kr
  • Lilltå
    Aje08 skrev 2008-08-10 16:45:34 följande:
    Söders tyger är dock dyrt tycker jag... Jag köpte velour för 199 kr metern förra veckan! Fast jobbet bekostade eftersom det var till en nyfödingspresent till en kollega... :)
    Jo det stämmer kanske.....men velouren är väldigt bred iaf. Och när jag handlade för säkert 2 år sen hade de inte såååå många färger men några snygga som jag inte hittade nån annanstans.
  • Lilltå
    sarahl skrev 2008-08-10 21:07:43 följande:
    måste bara fråga om hjälp. för några veckor sedan besökte jag en blogg som jag tror var en syblogg bla. Det var iallafall någon som hade på spargrisar i elefantmodell. ni vet de som bankerna hade för många år sedan. Skulle ge bort en stor som jag har här hemma. men hittar inte dit igen. Någon som varit där och vet vilken det var?
    Retro Elephant
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle