Sytråden spinner vidare - Grön rulle
Vill bara beklaga mig lite. Eller, ja, allt verkar ordna upp sig nu, men man ska alltid vara på sin vakt. Jag har beställt tyger från www.thefabricfairy.com. Jag upptäckte härom dagen att de hade dragit pengar dubbelt från mitt konto. Så jäkla irriteraden. Dessutom fick jag ett mail från dem att jag skulle betala extra i frakt. Jag täntke först betala, tänkte att de kanske hade räknat om, och jag var också rädd att mina tyger inte blivit skickade i väntan på detta. Jag ifrågasätter frakten, ohc frågar också varför de har debiterat mig två gånger. Ja, frakten hade jag redan betalat, hon hade mailat fel person. Men dubbel betalning hade de inte fått. Jag ringer banken och de säger att jo, pengarna är inte bara bokade, de är bokförda och dragna. Jag mailar igen och du upptäcker de att ojdå vi hade visst tagit dubbelt betalt. För det första är det märkligt att det överhuvudtaget gick, eftersom jag betalade med sk säker kortbetalning. För det andra är det så irriterande att man måste vara så jäkla uppmärksam och påstridig för att få rätt. De ber så klart om ursäkt, men jag funderar på att be om lite rabatt nästa gång jag handlar. De har fina tyger där. Vad tycker ni?