Sytråden spinner vidare - Grön rulle
Har rockat min första elefant... Voi voi säger jag bara. Trots Yrväders superba mönster var det lite knepigt att få ihop en body...
Har rockat min första elefant... Voi voi säger jag bara. Trots Yrväders superba mönster var det lite knepigt att få ihop en body...
Nån som har tips på var man kan köpa redspårig manchester till jacka/kappa?
IKEA skulle sälja bra av det tyget om de tog in de tigen skulle jag tro he he...
Vad tycker ni om min nya logga??
first timer skrev 2008-08-07 21:16:35 följande:
Hörrni hjälp mig.... (går ner på knä)... Har svårt att välja tyg till kappa jag ska sy i slutet av augusti. Kolla bloggen o hjälp mig snälla!!
Nånsom vet när S&S nya katalog kommer ut??
Gud vad Stoff o Stils sökfunktion suger!! Grrrrr!!
Nån som har art.nr på vit o grå stretch frotté??
Stratus
Hade jag haft en tjej så hade hon nog oxå haft för många klänningar...he he. De är ju så kul att sy
MEn nu har man begåvats med två killar så då får man bita i det "sura" äpplet o sy killkläder. Typ byxor o tröjor o tröjor o byxor. Försökte piffa till det idag med att sy två par retrobrallor till Olle. Men de blev för små till min lille tjockis. Kan bero på att jag sydde ett trikå-byxe mönster i vanlig bomulsstyg (påslakan). Får lägga åt sidan till nån kommande mindre bebbe o sy modell större men med tajtare mudd i midjan... Ja ja så är det...trial and error..
Nån här inne som ska på kapphelgen hos Babushkadockan den sista helgen i augusti? Bara nyfiken..