• AMDA

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

AMDA skrev 2008-08-29 10:58:37 följande:
    Liten jofotex frågor...Hur är deras mudd?? finns det många färger??Pris??
    PUFFAR...Ingen som har några åsikter om deras mudd??
  • AMDA

Är det någon som fått ett mer exakt datum i september då elefanterna kommer?
    Tänkte köra dit den 20e nämligen o elefanter vill jag ju ha

• AMDA
    PajaS skrev 2008-08-31 20:54:09 följande:
    AMDA - den utvalde , visst var det du som fått S&S katalog redan?Hade de några intressanta nya tyger? Bomullstrikå? Nya velourer?
    Visade sig att det inte var den nya katalogen jag hade fått...tydligen är det nån katalog mitt i mellan den gamla och den nya
    Vet inte riktigt varför jag har fått denna mysko katlog ingen annan jag vet har fått den och den ser inte ut som den gamla katalogen och enligt SoS så har de inte ens släppt den nya katalogen än tror det var den 9 september den skulle komma.
  • AMDA
    car skrev 2008-08-31 21:48:39 följande:
    fjärde tror jag - så kanske i slutet av veckan då mystiskt, men spännande med en alldeles egen katalog Är du företagskund hos de? Tänkte om det är därför då fått en extra?
    Nä det är ju det jag inte är...fast de kanske har fått reda på att jag är företagare o ändrat i deras uppgifter För jag har alltid beställt som privat person av dom...ja mysko är det iaf hihi
  • AMDA

Pratade med Jofotex idag
    Om alla har tur så kanske elefanterna kommer i slutet av den här veckan..de vågade inte lova nått men de hoppades lika mycket som oss andra

Förbeställde mina elefanter så jag kan hämta dom den 20sep...nån mer som ska dit då??

• AMDA

Happy Hippo skrev 2008-09-01 20:44:14 följande:

Jag har inte kunnat komma in på FL sen nån gång i lördags, men ni har tydligen inte haft samma problem. Jag fick i alla fall lite sytt, och det kan beskådas i bloggen.
    Får bara fram en massa konstig text på engelska när jag kollar din blogg
  • AMDA
    yrväder skrev 2008-09-02 12:19:46 följande:
    jag hade tänkt beställa den men en snäll mönsterängel har fixat alla mönster åt mig redan
    ÅÅÅ tänk om man hade haft en sån mönsterängel då hade man ju varit glad

Gillar omlottklänningen som finns i den gamla boken hoppas de inte tagit bort några mönster i den nya bara
  • AMDA
    Småkottarna skrev 2008-09-02 18:52:34 följande:
    Ingen som vill hjälpa mig med tryckknapparna?
    förstår inte riktigt vad du behöver hjälp med...hur du ska göra för att det ska bli hål...ta sprättaren!
    Har aldrig lyckats få hål med hjälp av hålpipor (verktyget du beskrev)
    Brukar slå till så man vet var man ska göra hål med sprättaren det blir ju som en ring där hålet ska vara sen sätter jag dit knappen.
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle