• Min son å ja

Suger du kuk??

Haha.. Jag har äntligen tagit mig över den skräcken att suga.. Har tvärvägrat förut.. å Ja tycker det va ok faktiskt.. Sålänge den e tvättad så.. Räcka ut tungan

♥♥Mamma till Liam 05-08-05!! Pyre i magen BF 31:e Okt ♥♥
  • Svar på tråden Suger du kuk??
  • Anonym (nygift)

Min man älskar då han kommer i mig och då jag sväljer. Jag brukar nästan alltid suga kuk innan vi har samlag. Suger bara rentvättad kuk. Den tid jag har mens gillar min make, för då får han det han gillar så starkt.

• Valkyriah
    Larsgubben skrev 2008-06-27 20:53:10 följande:
    Lita på det

Ja,du verkar ju vara en öppen och ärlig man så det gör jag
    Men det är ju så,att man ofta föredrar något mer än något annat,dock inte sagt att det är uteslutet liksom
    Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • Larsgubben
    Valkyriah skrev 2008-06-27 20:59:49 följande:
    Ja,du verkar ju vara en öppen och ärlig man så det gör jag Men det är ju så,att man ofta föredrar något mer än något annat,dock inte sagt att det är uteslutet liksom
    Haha...great Jag fattar... står vi två nakna och frustande män framför dig och du bara får välja en, skulle du välja den andra killen om han är oomskuren. Annars skulle du ha sex med oss bägge, va? I sann slampanda, haha.
  • Valkyriah
    Larsgubben skrev 2008-06-27 21:04:21 följande:
    Haha...great Jag fattar... står vi två nakna och frustande män framför dig och du bara får välja en, skulle du välja den andra killen om han är oomskuren. Annars skulle du ha sex med oss bägge, va? I sann slampanda, haha.

Fick jag bara välja en så skulle jag knulla den som jag tände mest på,alltså helheten,kuken är ju faktiskt bara en liten del av sexet och kåtheten man känner för en man,så det så!
  • Larsgubben
    Valkyriah skrev 2008-06-27 21:06:36 följande:
    Fick jag bara välja en så skulle jag knulla den som jag tände mest på,alltså helheten,kuken är ju faktiskt bara en liten del av sexet och kåtheten man känner för en man,så det så!
    Men... vad vuxet du svarar, då
  • Valkyriah
    Larsgubben skrev 2008-06-27 21:09:56 följande:
    Men... vad vuxet du svarar, då
    Jag vet!
  • Valkyriah
    Larsgubben skrev 2008-06-27 21:13:33 följande:
    Suck
    Äsch!
  • Anonym (sex)

ja men inte första kvällen(slutat med det)lämna lite spånning kvar, jag blir själv kåt av att suga. men måste va fräsch o rakad

• Anonym (Såklart!)

Klart man suger,snopp är godis!

Svar på tråden Suger du kuk??