• Min son å ja

Suger du kuk??

Haha.. Jag har äntligen tagit mig över den skräcken att suga.. Har tvärvägrat förut.. å Ja tycker det va ok faktiskt.. Sålänge den e tvättad så.. Räcka ut tungan

♥♥Mamma till Liam 05-08-05!! Pyre i magen BF 31:e Okt ♥♥
  • Svar på tråden Suger du kuk??
  • Anonym

Anonym (Såklart!) skrev 2008-06-27 22:09:04 följande:

Klart man suger,snopp är godis!
    precis, om man är sodomit
  • Anonym

Anonym (nygift) skrev 2008-06-27 20:59:18 följande:

Min man älskar då han kommer i mig och då jag sväljer. Jag brukar nästan alltid suga kuk innan vi har samlag. Suger bara rentvättad kuk. Den tid jag har mens gillar min make, för då får han det han gillar så starkt.
    Jävlar vilke nolla du är, du ställer upp allt för din man? nolla, haha tycker synd om dig
  • Valkyriah
    Anonym skrev 2008-06-27 22:44:15 följande:
    Anonym (nygift) skrev 2008-06-27 20:59:18 följande: Jävlar vilke nolla du är, du ställer upp allt för din man? nolla, haha tycker synd om dig
    För det är ju omöjligt att personen ifråga faktiskt gillar att suga kuk ? Förvånad 
    Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • War
    Anonym skrev 2008-06-27 22:43:10 följande:
    Anonym (Såklart!) skrev 2008-06-27 22:09:04 följande:
    precis, om man är sodomit
    Eh, rätta mig om jag har fel men sodomi har med analsex att göra ? I alla fall när man pratar om man/kvinna sex.
    Man/man så inbegriper begreppet sodomi även oralsex.
  • Anonym

Kuk stinker, enough sagt!
    Det är alltid, inte att vara taskig men överviktiga och fula tjejer som ställer upp på sånt.
    Sanningen gör ont!

• Valkyriah
    Anonym skrev 2008-06-27 22:49:12 följande:
    Kuk stinker, enough sagt!Det är alltid, inte att vara taskig men överviktiga och fula tjejer som ställer upp på sånt.Sanningen gör ont!
    Här har vi någon som gillar att provocera,trist då att det inte ens blir roligt

En ren kuk stinker inte,utan smakar och luktar precis som kuk ska göra.Sen anser jag mig inte vara direkt ful heller,dock gör jag det inte för att "ställa upp" utan för att det gör mig riktigt upphetsad.Kuk är gott!!
  • Valkyriah
    War skrev 2008-06-27 22:53:25 följande:
    Valkyriah äger !
    GladKyss
  • Anonym (nygift)
    Anonym skrev 2008-06-27 22:49:12 följande:
    Kuk stinker, enough sagt!Det är alltid, inte att vara taskig men överviktiga och fula tjejer som ställer upp på sånt.Sanningen gör ont!

Tyvärr, så håller inte jag med detta påstående.

Varifrån kommer den sanningen?

• Kallemannen

Fsen vad korkat skrivet!
    Jag skulle göra (nästan) allt för min sambo! Varför kan inte hon göra det samma för honom?
    Tycker synd om dej med den synen som du har....

Anonym skrev 2008-06-27 22:44:15 följande:
    Anonym (nygift) skrev 2008-06-27 20:59:18 följande:
    Jävlar vilke nolla du är, du ställer upp allt för din man? nolla, haha tycker synd om dig
Svar på tråden Suger du kuk??