• Dancia

Unga Mammor/Gravida i skåne

Hejsan!
    Jag är en ung mamma på 19 snart 20 år.

Jag fick en son för 12 veckor sen den 30 mars och skulle gärna vilja prata med andra unga mammor/gravida i skåne, och kanske få möjlighet att träffas på fika m.m.

Var bor du och när väntar du/fick du barn?

Andra runt om Skåne är också välkomna

• Svar på tråden Unga Mammor/Gravida i skåne
  • Dancia
    MsBeauty skrev 2008-06-22 22:15:26 följande:
    Jag är 20 år och har en son på 5 månader, som föddes i grav. vecka 24. Bor i Helsingborg.
    Nämen hej!
    Jag kommer ihåg dig från en tråd sedan tidigare, precis i början av graviditeten. Du väntade väl också i April? Vi blev så chockade när vi fick veta att du fött redan i v.24! Det är lite av ett under att det gick så bra, är så glad för er skull!!!
    Hur är det med den lille nu?
  • Dancia
    Lionda skrev 2008-06-22 22:33:17 följande:
    Kikar in och säger hej till alla unga mammor! Fick själv min son när jag var 21 år och ensamstående till på köpet. Vet att det kan vara kämpigt på många sätt och vis, men även att man kan om man vill!
    Hejsan! Tack för at du kika in . Starkt av dig att klara av det ensamstående i den åldern Har du fler barn nu?
  • Nymphoria

Dancing Sunrise skrev 2008-06-23 13:47:04 följande:

Ja, då var det ju bra att du tog reda på det, så du kunde vänja dig .Och precis som du säger, även om man har en önskan om vad det ska bli, så blir man ju glad ändå vad det än blir
    Precis. Det är ju ens älskade lilla bebis oavsett kön när det väl kommer till kritan
  • Dancia
    Styx skrev 2008-06-22 23:41:56 följande:
    Hej Har en son som föddes 19 mars. 2 veckor över tiden =( Bor i Sjöbo =)
    Hej! Grattis Då har vi nästan lika gamla pågar, skiljer lite över en vecka
  • Dancia
    JeesicaS skrev 2008-06-23 13:32:05 följande:
    Hejsan!Jag är 18 och har en dotter som är 19 månader. Vi bor i lilla bjuv utanför helsingborg.
    Kul att du hittade hit också

Så roligt att fler har hittat hit, många fler är välkomna!

Lägg gärna in er i vår lista:

Ert namn, när ni fick barn/när ni har BF, (var ni bor)

Dancing_Sunrise, Colin föddes 30 Mars (Skånes Fagerhult)
    Theos moster: BF 17 Oktober, (Kristianstad)
    Nymphoria: BF 28 September, (Tomelilla)
  • Dancia
    Nymphoria skrev 2008-06-23 13:50:17 följande:
    Dancing Sunrise skrev 2008-06-23 13:47:04 följande:
    Precis. Det är ju ens älskade lilla bebis oavsett kön när det väl kommer till kritan
    Ja precis
    Hur mår du idag?
  • Nymphoria

Dancing Sunrise skrev 2008-06-23 13:54:29 följande:

Ja precis Hur mår du idag?
    Jodå, jag mår bra, hungrig och rastlös bara och det bara regnar hela tiden. Vill gå och handla mer mat men sambon är iväg och hjälper en kompis att flytta och mitt kort funkar inte så jag har inga pengar

Hur är det själv?
  • Dancia
    Nymphoria skrev 2008-06-23 14:01:12 följande:
    Dancing Sunrise skrev 2008-06-23 13:54:29 följande:
    Jodå, jag mår bra, hungrig och rastlös bara och det bara regnar hela tiden. Vill gå och handla mer mat men sambon är iväg och hjälper en kompis att flytta och mitt kort funkar inte så jag har inga pengar Hur är det själv?
    Ja, det är så tråkigt när det regnar helatiden. Hoppas du fick tag i någon mat
  • Nymphoria

Dancing Sunrise skrev 2008-06-23 20:03:55 följande:

Ja, det är så tråkigt när det regnar helatiden. Hoppas du fick tag i någon mat
    Jodå, jag fick tag i mat, jag gick bersärk i frysen *ler*.

Idag är det ju ganska vettigt väder, men måste det blåsa så? Det är ju nästan så att man blåser bort trots bulan
  • Samantha89

Hej. jag e 18år och har en dotter på 8 snart 9 månader. och vi bor i landskrona

Svar på tråden Unga Mammor/Gravida i skåne