• tezz840

Tatuera revbenen

Jag ska göra en tatuering som jag skulle vilja ha på ena revbenet. Men är lite rädd att det ska göra skitont.. =(
    Har en på skulderbladet och en ovanför ena skinkan redan, men har hört att det ska göra ruggigt ont på revbenen...
    Nån som har några erfarenheter?

• Svar på tråden Tatuera revbenen
  • pluppiz

ja de lär nog göra ont. jag har över ryggraden och de gjorde ont, men de var ju helt klart värt det=)

• Valkyriah

Revbenen ska väl vara ett ställe som är känsligt.
    Sambon tyckte dock inte det var så farligt som han trodde,magen är värst enligt honom.

Ska i framtiden också gadda på revbenen så ska bli kul att höra hur andra upplevt det

Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • tezz840
    Valkyriah skrev 2008-06-27 15:18:23 följande:
    Revbenen ska väl vara ett ställe som är känsligt.Sambon tyckte dock inte det var så farligt som han trodde,magen är värst enligt honom.Ska i framtiden också gadda på revbenen så ska bli kul att höra hur andra upplevt det
    jag börjar tveka lite nu.. Har läst runt på lite olika sidor på nätet och vissa säger att det är det värsta dom varit med om.. hmm.. =/
    Kanske ska be dom testa först, utan bläck, och är det för jobbigt så för det bli nån annanstans..
    Men å andra sidan, det kan ju inte vara värre än o föda barn.. =)
  • Chrissan

Nä, vad är värre än att föda barn! Be att få lite lustgas!
    Revbenen gör ont!!!

• Valkyriah
    tezz840 skrev 2008-06-27 15:23:41 följande:
    jag börjar tveka lite nu.. Har läst runt på lite olika sidor på nätet och vissa säger att det är det värsta dom varit med om.. hmm.. =/ Kanske ska be dom testa först, utan bläck, och är det för jobbigt så för det bli nån annanstans..Men å andra sidan, det kan ju inte vara värre än o föda barn.. =)
    Hehe,nej inte ska du tveka,en liten stunds smärta (som jag är övertygad om att vara hanterbar)för att få något fint för resten av livet.

Dessutom känner jag mig trygg med att sambon tycker magen är väre
  • Tess76

Ursäkta, men vart menar ni när ni pratar om revbenen Generad Fram, bak, på sidan...???

//Kalla fötter, varmt hjärta.
  • tezz840
    Tess76 skrev 2008-06-27 19:59:14 följande:
    Ursäkta, men vart menar ni när ni pratar om revbenen Fram, bak, på sidan...???
    under bröstet
  • Knasis

Tatuera revbenen?? Syns det inte bättre på huden? sorry... var tvungen...

• Valkyriah
    Knasis skrev 2008-06-27 20:00:51 följande:
  • tezz840
    Knasis skrev 2008-06-27 20:00:51 följande:
    =P
Svar på tråden Tatuera revbenen