• tezz840

Tatuera revbenen

Jag ska göra en tatuering som jag skulle vilja ha på ena revbenet. Men är lite rädd att det ska göra skitont.. =(
    Har en på skulderbladet och en ovanför ena skinkan redan, men har hört att det ska göra ruggigt ont på revbenen...
    Nån som har några erfarenheter?

• Svar på tråden Tatuera revbenen
  • Knasis
    Valkyriah skrev 2008-06-27 20:21:42 följande:
    Haha,nä armen ska väl vara ett "snällt" ställe?Insidan känns väl dock kanske lite mer än utsidan.
    Nej, då kändes det mer på skulderbladet, men det var ju ingen smärta det heller..
  • Valkyriah
    Knasis skrev 2008-06-27 20:23:03 följande:
    Inte för att jag vill måla FAN på väggen TS. Men jag skulle aldrig tatuera in namn, datum eller så annat än mina barns... Menar inte att det inte kommer att hålla mellan dig och din pojkvän, men OM så kommer ni att ångra er...
    Ähh,skulle det skita sig så finns alltid cover up

Jag och sambon ska gadda in varandras namn längre fram
    Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • Knasis

Har tänkt göra en slinga av något slag från underbenet ner på foten... vad tror ni om det?

• katrili

min sambo har på båda sidor, han påstår att det gör väldigt ont, men vadå, vill man va fin får man lida pin,

jag såg när han fick sin ena gjord, han var tvungen att ha papper under armen för det rann så mycket svett när han blev tatuerad,

• Valkyriah
    Knasis skrev 2008-06-27 20:24:02 följande:
    Nej, då kändes det mer på skulderbladet, men det var ju ingen smärta det heller..
    Magen är värst tycker jag!! Ändå ska man på det igen
  • Knasis

Visst vore det snyggt med mina döttrars namn i slingan på nåt sätt? *planerar*

• Valkyriah
    Knasis skrev 2008-06-27 20:26:48 följande:
    Visst vore det snyggt med mina döttrars namn i slingan på nåt sätt? *planerar*
    Ja,det låter inte så dumt alls
  • Mimmi P

Jag har på revbenen på sidan av kroppen, ju närmare armhålan man kom ju värre blev det. Det gjorde väldigt mycket ondare än på insidan av underarmen, men har man väl börjat står man ju ut. Tatueraren var lite imponerad, han klarade inte av att sitta lika länge som jag satt i ett svep när han tatuerade sig på samma ställe.

Kör på, du kommer inte ångra dig!

• tezz840
    Knasis skrev 2008-06-27 20:23:03 följande:
    Inte för att jag vill måla FAN på väggen TS. Men jag skulle aldrig tatuera in namn, datum eller så annat än mina barns... Menar inte att det inte kommer att hålla mellan dig och din pojkvän, men OM så kommer ni att ångra er...
    Äsch, det bryr jag mig inte om.. =)
    Som sagt så kan man ju alltid tatuera över i värsta fall.. Jag skulle vilja göra namnet också men vi kör på datumet först, så får vi se längre fram.. =)
  • tezz840

åh, va jag e sugen på o göra den nu.. synd bara att det e så långa väntetider hos min tatuerare. =(

• Knasis

Farlig att snacka tatueringar... man vill bara ha mer..

• Valkyriah

hahaha,ja visst är det så!
    Abstinens så det skriker om det Ska dock förhoppningsvis börja på min ryggtavla efter sommaren och kanske hinna bygga på vaden lite innan dess

• Knasis

Tycker jag var skitbra Valkyriah! Heder åt dig!

• Valkyriah
    Knasis skrev 2008-06-27 21:01:26 följande:
    Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!Tycker jag var skitbra Valkyriah! Heder åt dig!

Visst låter det vettigt och klokt?
  • Knasis

Mycket vettigt och ännu mera klokt Valkyriah!

• silverflame

jag tatuerade mig igår på revbenen och det gjorde skitont! Kan lägga in en bild på den. Men det var helt klart värt det. Det var riktigt jobbigt när nålen gick rakt över benet, men runt om var det helt ok =)

• silverflame

nu finns det bild på den lille rackaren =)

• Valkyriah
    silverflame skrev 2008-06-27 21:36:38 följande:
    Var ju tvungen att snoka
    Är personligen inte så förtjust i blommor men huvudsaken är ju att du är nöjd
    Hur lång tid tog den att göra?
  • tezz840
    silverflame skrev 2008-06-27 21:36:38 följande:
    den va schysst. =)
    hur lång tid tog den att göra?
    själv så ska jag nog inte göra den riktigt så stor, ifall det gör föör ont o man inte står ut =).
Svar på tråden Tatuera revbenen