• tezz840

Tatuera revbenen

Jag ska göra en tatuering som jag skulle vilja ha på ena revbenet. Men är lite rädd att det ska göra skitont.. =(
    Har en på skulderbladet och en ovanför ena skinkan redan, men har hört att det ska göra ruggigt ont på revbenen...
    Nån som har några erfarenheter?

• Svar på tråden Tatuera revbenen
  • Tess76
    Knasis skrev 2008-06-27 20:00:51 följande:
    Tatuera revbenen?? Syns det inte bättre på huden? sorry... var tvungen...
    Hahaha...den va bra
    tezz840 skrev 2008-06-27 20:00:38 följande:
    under bröstet
    Ok, då är det där jag har en, och jag tyckte inte alls det var så farligt. Det var därför jag frågade eftersom alla verkar tycka det gjorde så fruktansvärt ont. Jaja, det var ju ingen mysig och njutbar skönhetsbehandling direkt. Det gjorde ganska ont när man kom upp närmast bröstet, det minns jag ju. Jag har inte tatuerat någon annanstans, så jag har ju inget att jämföra med vilket som gjorde ondast.
    //Kalla fötter, varmt hjärta.
  • Förhoppningar

Min tatuerar försökte prata mig ur att tatuera ovanpå foten. Men jag stog på mig och är glöad för det. Visst gjorde det ont. Men inte så vansinnig att det var på gränsen till vansinne.

Smärta är så subjektivt. Det går inte att fråga någon annan hur ont det gör och sedan veta att det svaret stämmer på en själv.
    Det finns bara ett sätt att få veta - prova.

Men inte 17 kan det vara värre än att föda barn. Men som alla annan smärta - det är övergående. Och DET i sig kan göra att man står ut.

Lycka till med din tatuering.
    Vad blir det för motiv?

• tezz840
    Förhoppningar skrev 2008-06-27 20:04:58 följande:
    Min tatuerar försökte prata mig ur att tatuera ovanpå foten. Men jag stog på mig och är glöad för det. Visst gjorde det ont. Men inte så vansinnig att det var på gränsen till vansinne.Smärta är så subjektivt. Det går inte att fråga någon annan hur ont det gör och sedan veta att det svaret stämmer på en själv.Det finns bara ett sätt att få veta - prova.Men inte 17 kan det vara värre än att föda barn. Men som alla annan smärta - det är övergående. Och DET i sig kan göra att man står ut.Lycka till med din tatuering.Vad blir det för motiv?
    Jag och sambon ska tatuera in vårat datum vi blev tillsammans, med romerska siffror, som en 5 års present till oss själva =).
  • Knasis

Men SÅ jäkla ont gör det inte att tatuera sig. Vill man har en tatt på ett visst ställe så tycker jag att man ska göra den där..

• tezz840
    Knasis skrev 2008-06-27 20:14:50 följande:
    Men SÅ jäkla ont gör det inte att tatuera sig. Vill man har en tatt på ett visst ställe så tycker jag att man ska göra den där..
    Nä, vi får väl hoppas det. På dom andra ställena så var det ju skönt-ont, så vi får väl hoppas det går bra här med.. =)
  • Valkyriah
    Knasis skrev 2008-06-27 20:14:50 följande:
    Hehe,jag tycker det är en viss skillnad på var man gaddar sig
    Men visst fasen ska ni göra det ts!Absolut!
    Kommer säkert gå jättefint
    Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • Valkyriah
    tezz840 skrev 2008-06-27 20:12:24 följande:
    Jag och sambon ska tatuera in vårat datum vi blev tillsammans, med romerska siffror, som en 5 års present till oss själva =).
    Åhh,så sött!
  • Knasis

Jag har en runt hela överarmen och alla tyckte AAAJJJJJ på undersidan. Men va fan... det gjorde väl inte så farligt ont...

• Valkyriah
    Knasis skrev 2008-06-27 20:20:36 följande:
    Jag har en runt hela överarmen och alla tyckte AAAJJJJJ på undersidan. Men va fan... det gjorde väl inte så farligt ont...
    Haha,nä armen ska väl vara ett "snällt" ställe?Insidan känns väl dock kanske lite mer än utsidan.
  • Knasis
    tezz840 skrev 2008-06-27 20:12:24 följande:
    Inte för att jag vill måla FAN på väggen TS. Men jag skulle aldrig tatuera in namn, datum eller så annat än mina barns... Menar inte att det inte kommer att hålla mellan dig och din pojkvän, men OM så kommer ni att ångra er...
Svar på tråden Tatuera revbenen