• HäckHäxan

Dåliga föräldra tråden...

Här kan alla vi som är riktigt illa föräldrar hänga.

De som gett sina barn mat utan att följa WHO rekomenderingar. De som inte orkat, kunnat eller velat amma sin stackars satungar. De som kanske gett välling innan 6 måndaders ålder. Ni som haft era barn framåt vända i vagnen så de fått se folk och annat.

Ja ni vet alla dom där sakerna som utgör att man suger som förälder helt enkelt.

Jag tänkte att om vi har ett eget ställe att hänga på så kan alla de som anser att vi är värdelösa och kassa fortsätta hänga på andra stället, dit VI aldrig är välkomna utan att bli smutskastade på iaf...

Jo ni som inte har barn men ändå har åsikter om barn som gör att ni kommer bli värdelösa föräldrar kan ju också hänga här, men bara ojämna veckor på jämna datums dagar men under ojämna klockslag! Jag vet hur de är att ha en ide eller tanke som man delar med sig av till en TS som vill ha råd, men så fort man ninte håller med så skall man bli ifrågasatt för att man inga barn har.. Jag begriper inte när människor skall förstå att de är inte hur många ungar man klämt eller snittat ut som gör föräldern utan vad man har innaför pannbenet.

Nåja ni e välkomna iaf...

Alla ni som misstänker att ni kanske kommer suga fett som föräldrar får också kika in, så kan ni få tips och råd av oss kassa direkt, så slipper ni testa er fram för att hitta bästa sättet att vara värdelös på. Vi delar så gärna med oss av vår kunskap..

NI ANDRA FÖRDÖMANDE som hackar på andra som inte ammar, som hackar på de som ger sina barn ersättning och som anser att man är kass om man ger barn smakisar vid 3 månader, 4 månders ersättning från 3 månaders ålder osv.... KOM INTE HIT!!!!!

Tack på förhand / värdelös häxmamma

Vila i frid M.G. Älskad och saknad!
  • Svar på tråden Dåliga föräldra tråden...
  • Pallas

Ja fy fan, här klassar man lätt in. Har ju ammat i över tre år, dessutom två barn! Gud, trauman för livet bara det. Dessutom var jag bara 17 år när jag fick det första. Och så har jag fått försörjningsstöd och varit långtidssjukskriven. Det är ju förjävligt att man kan skaffa barn när man inte har en årslön på banken! Inte har jag och maken delat på föräldraledigheten heller, faktum är att vi inte tagit ut en enda föräldraförsäkringsdag hittills.

Barnen är fortfarande vakna och bestämmer att vi ska titta på trav på tv (spelmissbrukare redan?). Den äldste sonen skall åka utomlands med tre tjejer, helt vind för våg bara! Håhå jaja, var skall detta sluta?

• Frostizz

Förmodligen kommer det att sluta m att han har skit roligt UTAN dig. O det får han inte ha. Får jag fråga hur gammal han är?
    Tycker du ska fundera skarpt på o åka m. Sitt ett par rader ifrån honom. Gå efter honom, kolla honom HELA tiden.
    Hur kan han bara ens tänka tanken på o åka utan dig??

• marial82

Jahopp, idag bär det av till jobbet för första gången sen sonen kom. Han är 6 månader nu och jag ska köra ett långpass från 16.00 idag till 07.30 i morgon bitti. Funderar på om jag ska sätta upp massa kort på mig överallt och spela in mig själv på både videokameran och på band så han hör mig och ser mig. Vill ju inte att han ska glömma vem jag är till i morgon. Men men, jag är för lat för att ordna och dona så jag får väl hålla alla tummar jag har för att han klarar sig utan mig dom timmarna och att han minns vem jag är i morgon. Annars får väl min sambo sköta om honom resten av livet och så får vi förklara för honom sen när han blir äldre och förstår att jag faktiskt är hans mamma!

• Cassanna

KOm på igår när jag såg en bebis i sin babysitter att jag säkert har förstört min dotters rygg då hon ofta låg o sov, ja du läste rätt....SOV i sin bebysitter väldigt ofta. Fyskäms på mig som inte hade henne där bara typ 10 minuter när jag var o sket på toa. Jag borde buras in

• Patsy Dee

I somras lämnade jag åttamånaders-sonen hos farmor och sjuåringen hos morfar för att åka på festival.
    Var borta i fyra nätter och det värsta av allt, jag tror inte ens att barnen saknade oss!
    Dessutom fick jag och sambon umgås massor utan barnen och det var helt jävla underbart.

• Patsy Dee

En annan grej, jag har gett båda mina barn ersättning nästan från dag ett, för jag tyckte det var så jobbigt att amma. Det ni!

• C r e d o

Jag snor dagens förstaplats för dåliga föräldrar, blev ARG på barnen utan anledning alls i dag. Flera gånger till och med. Kan bara skylla på pms, ingen annan ursäkt har jag att komma med. Stackars små barn, ska försöka göra bot i morgon... :-O

* Även en liten stjärna lyser i mörkret... *
  • Cassanna

C r e d o skrev 2008-07-19 23:21:37 följande:

Jag snor dagens förstaplats för dåliga föräldrar, blev ARG på barnen utan anledning alls i dag. Flera gånger till och med. Kan bara skylla på pms, ingen annan ursäkt har jag att komma med. Stackars små barn, ska försöka göra bot i morgon... :-O
    Göra bot? Dom e redan skadade för livet förstår du väl
  • HäckHäxan
    Cassanna skrev 2008-07-19 13:00:45 följande:
    KOm på igår när jag såg en bebis i sin babysitter att jag säkert har förstört min dotters rygg då hon ofta låg o sov, ja du läste rätt....SOV i sin bebysitter väldigt ofta. Fyskäms på mig som inte hade henne där bara typ 10 minuter när jag var o sket på toa. Jag borde buras in
    va skall de va farligt???

Då suger ja med, för min dotter sov där ofta de första månaderna..
    M.G älskad och saknad!!! Fan ta dig!!!!
Svar på tråden Dåliga föräldra tråden...