• HäckHäxan

Dåliga föräldra tråden...

Här kan alla vi som är riktigt illa föräldrar hänga.

De som gett sina barn mat utan att följa WHO rekomenderingar. De som inte orkat, kunnat eller velat amma sin stackars satungar. De som kanske gett välling innan 6 måndaders ålder. Ni som haft era barn framåt vända i vagnen så de fått se folk och annat.

Ja ni vet alla dom där sakerna som utgör att man suger som förälder helt enkelt.

Jag tänkte att om vi har ett eget ställe att hänga på så kan alla de som anser att vi är värdelösa och kassa fortsätta hänga på andra stället, dit VI aldrig är välkomna utan att bli smutskastade på iaf...

Jo ni som inte har barn men ändå har åsikter om barn som gör att ni kommer bli värdelösa föräldrar kan ju också hänga här, men bara ojämna veckor på jämna datums dagar men under ojämna klockslag! Jag vet hur de är att ha en ide eller tanke som man delar med sig av till en TS som vill ha råd, men så fort man ninte håller med så skall man bli ifrågasatt för att man inga barn har.. Jag begriper inte när människor skall förstå att de är inte hur många ungar man klämt eller snittat ut som gör föräldern utan vad man har innaför pannbenet.

Nåja ni e välkomna iaf...

Alla ni som misstänker att ni kanske kommer suga fett som föräldrar får också kika in, så kan ni få tips och råd av oss kassa direkt, så slipper ni testa er fram för att hitta bästa sättet att vara värdelös på. Vi delar så gärna med oss av vår kunskap..

NI ANDRA FÖRDÖMANDE som hackar på andra som inte ammar, som hackar på de som ger sina barn ersättning och som anser att man är kass om man ger barn smakisar vid 3 månader, 4 månders ersättning från 3 månaders ålder osv.... KOM INTE HIT!!!!!

Tack på förhand / värdelös häxmamma

Vila i frid M.G. Älskad och saknad!
  • Svar på tråden Dåliga föräldra tråden...
  • Patsy Dee

jag har inte träffat min sjuåring på över en vecka för hon har varit hos mormor, och jag tycker det är så lugnt och skönt!

• Cassanna
    HäxanSurtant skrev 2008-07-20 15:05:26 följande:
    va skall de va farligt???Då suger ja med, för min dotter sov där ofta de första månaderna..
    Jadå, många som predikar att man inte ska låta dom sova i varken babysitter, bilstol osv. har jag sett här på Fl så då suger vi lika mycket båda 2
  • trebarnsmammis
    Cassanna skrev 2008-07-20 17:12:57 följande:
    Jadå, många som predikar att man inte ska låta dom sova i varken babysitter, bilstol osv. har jag sett här på Fl så då suger vi lika mycket båda 2
    Min mellanpojk sov i bilstolen istället för sängen många ggr under sina första månader! Hela nätter faktiskt! Fast bilstol i säng!!! :)
    Så då var det bekräftat. man e helt kass!!!!
  • alexgumman
    trebarnsmammis skrev 2008-07-20 17:20:06 följande:
    Min mellanpojk sov i bilstolen istället för sängen många ggr under sina första månader! Hela nätter faktiskt! Fast bilstol i säng!!! :) Så då var det bekräftat. man e helt kass!!!!
    Ha ha.. men va tusan ska man ha en säng till dåbilstolen är mycket lättare att ta med sig och ungen ändåsover och inte märker nån större skillnad... Tror till å med att det går att sätta dom i en låda och skicka med posten då man ska på semester för å spara in på flygbiljetter osv.
  • Cassanna
    alexgumman skrev 2008-07-20 19:18:19 följande:
    Ha ha.. men va tusan ska man ha en säng till dåbilstolen är mycket lättare att ta med sig och ungen ändåsover och inte märker nån större skillnad... Tror till å med att det går att sätta dom i en låda och skicka med posten då man ska på semester för å spara in på flygbiljetter osv.
    Ha ha ha
  • LovelyMeLovelyYou

Jag tror jag kan klassas som en usel mamma återigen... Dottern har varit magsjuk tisdag till måndagmorgon, och således mkt gnälligare än vanligt... Fine, redan då började jag tröttna.
    Men så vaknade jag igår morse och tror fasiken att hon har smittat mig med... Skit också! Så nu orkar jag typ inte ta hand om henne alls, för jag håller på å spy varje gång jag reser mig upp... Och jag vill bara vila,vila,vila... Märker att maken börjar bli liteee irriterad. Tur han har semester

• cajsasmamma

Idag är jag dålig mamma, som alltid.. ;) Men va faan hon mår så bra av det ändå... Va lite folk som klaga att det är ju så konstigt av mig att låta leka dagarna till ändan med hunden och vara i stallet...

• HäckHäxan

Hmmm denna tråden borde liksom uppdateras tycker jag.. Detta med dåligt föräldraskap är ändå en viktigt del i samhället......

Hur ser ni andra på barnarbete?? Ja kan tycka att min nu fått dra fötterna efter sig i tre år snart dags att sparka igång henne så man har någon nytta av henne

Ett Nej är ett Ja så länge inte ordet rött kommer upp, men ketchup fungerar också
  • Fidi

Oj, jag passar in i ALLA kategorier. Min plutta blev bara ammad i fyra veckor, sen kom flaskan fram... Stackars stackars barn....

• HäckHäxan
    Fidi skrev 2011-04-27 19:15:04 följande:
    Oj, jag passar in i ALLA kategorier. Min plutta blev bara ammad i fyra veckor, sen kom flaskan fram... Stackars stackars barn....
    Hua mig.... lever hon än???
    Ett Nej är ett Ja så länge inte ordet rött kommer upp, men ketchup fungerar också
Svar på tråden Dåliga föräldra tråden...