• HäckHäxan

Dåliga föräldra tråden...

Här kan alla vi som är riktigt illa föräldrar hänga.

De som gett sina barn mat utan att följa WHO rekomenderingar. De som inte orkat, kunnat eller velat amma sin stackars satungar. De som kanske gett välling innan 6 måndaders ålder. Ni som haft era barn framåt vända i vagnen så de fått se folk och annat.

Ja ni vet alla dom där sakerna som utgör att man suger som förälder helt enkelt.

Jag tänkte att om vi har ett eget ställe att hänga på så kan alla de som anser att vi är värdelösa och kassa fortsätta hänga på andra stället, dit VI aldrig är välkomna utan att bli smutskastade på iaf...

Jo ni som inte har barn men ändå har åsikter om barn som gör att ni kommer bli värdelösa föräldrar kan ju också hänga här, men bara ojämna veckor på jämna datums dagar men under ojämna klockslag! Jag vet hur de är att ha en ide eller tanke som man delar med sig av till en TS som vill ha råd, men så fort man ninte håller med så skall man bli ifrågasatt för att man inga barn har.. Jag begriper inte när människor skall förstå att de är inte hur många ungar man klämt eller snittat ut som gör föräldern utan vad man har innaför pannbenet.

Nåja ni e välkomna iaf...

Alla ni som misstänker att ni kanske kommer suga fett som föräldrar får också kika in, så kan ni få tips och råd av oss kassa direkt, så slipper ni testa er fram för att hitta bästa sättet att vara värdelös på. Vi delar så gärna med oss av vår kunskap..

NI ANDRA FÖRDÖMANDE som hackar på andra som inte ammar, som hackar på de som ger sina barn ersättning och som anser att man är kass om man ger barn smakisar vid 3 månader, 4 månders ersättning från 3 månaders ålder osv.... KOM INTE HIT!!!!!

Tack på förhand / värdelös häxmamma

Vila i frid M.G. Älskad och saknad!
  • Svar på tråden Dåliga föräldra tråden...
  • HäckHäxan
    KimPossible skrev 2014-02-17 18:33:02 följande:
    Nej då, ingen fara.

Det senaste jag gjort som säkert inte gillas av alla är att jag istället för att sitta och hjälpa elvaåringen med matteläxan på papper, laddat ner en matte-app till hans telefon. Kanonbra! Han kan sitta i timmar och räkna, bara för att det är upplagt lite som ett spel. 

Tog två dar så hade han full koll på det område han hade lite svårt för. Nu har han börjat göra sexans matte. 

Men jag misstänker att en del teknikfientliga skulle ha en hel del att säga om detta. Lämna barnstackaren med telefonen och låta honom klara sig själv, huu. 
    Men ve och fasa, appar är djävulens påfund skitbra grejor där faktiskt. Min dotter får spela ett spel där man sorterar och tvättar kläder hahahahha, hänger upp dom också Tydligen kul. Känner att jag själv måste gå nån matte uppdatering till när min dotter börjar skolan for real, för de räknar absolut inte så som jag gjorde när jag gick i skolan och matte är absolut inte min starka sida, så jag får helt enkelt se till att lära mig känner jag. Är väl jättebra att han fått koll på vad han behöver träna mer på. eller jag menar usch vad usel av dig att vara så lat änna! Skrikandes

Jag var usel idag, för vi fikade när vi kom hem med lite naturgodis för jag hade ingen middag förberedd  och nu äter hon korvgryta framför tvn istället.. samlar många minus poäng idag.
    Canis meus id comedit
  • KimPossible
    HäckHäxan skrev 2014-02-17 19:30:52 följande:
    Men ve och fasa, appar är djävulens påfund skitbra grejor där faktiskt. Min dotter får spela ett spel där man sorterar och tvättar kläder hahahahha, hänger upp dom också Tydligen kul. Känner att jag själv måste gå nån matte uppdatering till när min dotter börjar skolan for real, för de räknar absolut inte så som jag gjorde när jag gick i skolan och matte är absolut inte min starka sida, så jag får helt enkelt se till att lära mig känner jag. Är väl jättebra att han fått koll på vad han behöver träna mer på. eller jag menar usch vad usel av dig att vara så lat änna! Skrikandes

Jag var usel idag, för vi fikade när vi kom hem med lite naturgodis för jag hade ingen middag förberedd  och nu äter hon korvgryta framför tvn istället.. samlar många minus poäng idag.
    Testa nomp.se, det funkar säkert även för vuxna.  

Ja, äta framför tvn är jättefarligt! Även om man själv portionerar ut maten så överäter barnen och blir tjocka. Har jag lärt mig. Här har vi inte ens ätit middag än, vi har precis börjat fundera på vad vi ska ha. Det är också väldigt dåligt. Även om barnet inte är hungrigt alls, eftersom han åt varmkorv med bröd som mellis. 
    Never let your sense of morals get in the way of doing what's right.
  • HäckHäxan
    KimPossible skrev 2014-02-17 19:39:14 följande:
    Testa nomp.se, det funkar säkert även för vuxna.  

Ja, äta framför tvn är jättefarligt! Även om man själv portionerar ut maten så överäter barnen och blir tjocka. Har jag lärt mig. Här har vi inte ens ätit middag än, vi har precis börjat fundera på vad vi ska ha. Det är också väldigt dåligt. Även om barnet inte är hungrigt alls, eftersom han åt varmkorv med bröd som mellis. 
    Korv med bröd en måndag  Förvånad *cirkulationssviktar lite*

Shit kommer hon bli ett svullo nu då. OM jag ger henne gurkstavar i 2 dagar så kanske det jämnar ut sig, vad tror du????? *panik*

Måste ni ha middag? te och macka är ju bra till middag Drömmer
    Canis meus id comedit
  • Patio

Jag erkänner... Jag gav mitt barn fiskpinnar... Nej, inte hemgjorda, utan rakt igenom helfabrikat.

• Gazebo

Här både skippades lagad mat till förmån för sushi och så köptes en dyr jacka och nya jeans. Kläderna betalades inte själv. Är allt kört nu?

• HäckHäxan
    Patio skrev 2014-02-17 20:15:17 följande:
    Jag erkänner... Jag gav mitt barn fiskpinnar... Nej, inte hemgjorda, utan rakt igenom helfabrikat.
    Nejjj tänkt på alla tungmetaller!!!! Hua mig!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Gazebo skrev 2014-02-17 20:28:54 följande:
    Här både skippades lagad mat till förmån för sushi och så köptes en dyr jacka och nya jeans. Kläderna betalades inte själv. Är allt kört nu?
    Gråter ja, nu går det aldrig att bli bra igen, krävs många år av straffarbete känner jag.
    Canis meus id comedit
  • PoL

Hihi vilken underbar tråd! Familjelivs svar på Fb gruppen Family living, the true story typ

Här är en till som serverade färdigköpta fiskpinnar till middag. Och de var rätt goda

• Scratt

Lika bra att jag erkänner mina synder jag med, fiskpinnar hör till favoritmaten här hemma, för oss alla...

Men ibland så är tjejerna inte ett dugg sugna på middag, så då får dom typ korv med bröd eller risgrynsgröt eller liknande.
    Ibland får dom till och med smörgås! Det har jag faktiskt dåligt samvete, men jag har märkt att säger dom att dom inte är hungriga, att dom ätit bra med lunch och så, och jag ställer fram middag så är det ingen som äter, så då tänker jag att mackor kanske är bättre än inget....

• HäckHäxan
    PoL skrev 2014-02-17 20:37:31 följande:
    Hihi vilken underbar tråd! Familjelivs svar på Fb gruppen Family living, the true story typ
    Här är en till som serverade färdigköpta fiskpinnar till middag. Och de var rätt goda
    Älskar den gruppen på FB. Så jäkla skönt att se att det finns så många andra som inte ens är nästan perfekta

Jag och min granne pratade om det där för ett tag sen, de bor större än mig och tja de ser mindre rörigt ut helt enkelt. Så sa jag att jag är så jävla trött på mina sjuhundra ikea kassar med ren tvätt som aldrig verkar hitta in i garderoberna. Hon bara kom med här och öppnade dörren till ett rum som skall vara kontor och OMG helt fullt med tvätt och en strykbräda i mitten Så sa hon det är samma här, bara att vi har fördelen och kan kasta in allt i ett rum och låtsas att det är ett kontor hehe.
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Dåliga föräldra tråden...