Inlägg från: Lilly80 |Visa alla inlägg
  • Lilly80

    instrumental discolåt typ slutet av 90talet början på 2000

    Jag bli tokig, har en låt i huvudet men kommer verkligen inte ihåg varken artisten eller vad låten heter. Det är en discolåt med mycket trummor,det är en instrumental låt, svårt att beskriva.. så j**kla go är den.Det är typ som sandstorm stil på den, och den kördes en hel del på discon innan. typ 98-2001. Den är med i nån absolut music eller absolut hits, har googlat och kollat vilka låtar som är med, men har ej hittat den.
    Nån som har nån susning på vilken låt det är?

  • Svar på tråden instrumental discolåt typ slutet av 90talet början på 2000
  • Lilly80
    raspberryrevolution skrev 2008-07-04 15:41:22 följande:
    children Robert miles kanske, eller den är nog mkt äldre hehe, jag börjar bli gammal
    är inte den heller, den låten jag menar är mer disco. men tack ändå
  • Lilly80
    Hallonröd skrev 2008-07-04 15:45:48 följande:
    Kan det vara den här du menar då..?

    Nopp tuvärr inte den heller!
  • Lilly80

    nej tuvärr inte, hade varit lättare om det hade varit nån text med i låten . Men det är ganska så mycket just med trummor i låten. Den är ganska hög tempo.

  • Lilly80
    Barbamamma74 skrev 2008-07-04 15:55:19 följande:
    Deear jessie m Rollergirl kankse?? Fats den är ju inte helt instrumental men oj vad bra den var då
    Tuvärr inte den heller!
  • Lilly80
    Barbamamma74 skrev 2008-07-04 15:56:46 följande:
    eller undra om det kan vara den med Scooter...*ååå vad e det nu den heter* ????
    Det är inte Scooter heller!

    Detta är ju som att hitta en nål i en höstack
  • Lilly80
    Tesssan skrev 2008-07-04 16:01:32 följande:
    kom direkt å tänka på

    BIIINNGOOOOOOOOO!!!
    Love you!!! den låten är det
  • Lilly80
    Hallonröd skrev 2008-07-04 16:05:02 följande:
    Vilken tur att det löste sig....kan jag sova i natt sen utan att grubbla...
    haha! jag har legat sömlös i X antal veckor
  • Lilly80
    Tesssan skrev 2008-07-04 16:11:08 följande:
    jag hatar när man inte kommer på sånna här saker.jag hade en strof i huvet.. lr snarare ett ord. woow.. typ.. lite svårt å förklara uttalet. hehetog flera veckor innan jag kom på att d va joey, brorsan till blossom i den där serien som alltid sa så.. haha
    Samma här, är expert på att få en låt på hjärnan, och gå och grubbla på vilken låt det är ,helt värdelöst , nu var det ju värre då den är instrumental, så man hade inte ens en text att gå efter
Svar på tråden instrumental discolåt typ slutet av 90talet början på 2000