• Gullmamman

Bebis Mars-2009, Nån mer?

När har du Bf?
    Hur mår du?

Själv är jag såååå trött...
    Har Bf i början av Mars, har inte gjort UL än.

• Svar på tråden Bebis Mars-2009, Nån mer?
  • gustafssons
    Beautiful skrev 2008-09-24 21:45:40 följande:
    Kom på att här kan jag fråga om foglossning! Har inte haft nått med första barnet o vet inte rikigt om det är de jag börjat få. Varje dag, ganska ofta när ja går o ibland stressar på jobbet så får jag en jobbig värk i bäckenet o ner i benen, känns som jag knappt kan röra mig..inte jättekul, vet ni om de kan va de eller är det nått annat?Inte så kul o få på jobbet då jag måste kunna röra mig i alla vinklar och ofta stressa.. Tacksam för svar
    låter som ischias.. falsk får man ju ofta under grav.
    Har man riktig så är det ofta av diskbråck  man får det..
  • gustafssons

Tack!
    Ja nu va det rutin UL idag.
    Nu är det bara att räkna ner till nästa UL om 3 veckor

• Tuttan27

Tuttan27 = 24 September
    Gustafssons = 24 september
    Frila2 = 25 september
    Beautiful = 26 september
    roulette = 27 September
    Pyret78 = 29 September
    FruFoxy = 30 september
    Anju79 30 september
    Jennie Pennie = 2 oktober
    MacMillan = UL 3 oktober, 3D UL 7 november
    Piglet1979= UL 6 oktober, VUL 25 augusti
    Alexandraluleå = I början av oktober (datum kommer senare)
    Sofiefitness En gång i september och 7 oktober
    82an = 6/10
    EldHav = 6 Oktober
    Kallo = 7 oktober
    Ea78 = 8 oktober
    litenelefant = 9 oktober
    Winka = 13 oktober
    Ingle = 13 oktober
    Tésan = 14 Oktober
    Dagdröm = Mitten av oktober.
    Jennie83 = UL 7/10 Kl: 15.30 =)
    Babylove84 = ???
    Vispen76= 13 oktober
    Ny längtan = 17 oktober
    Sarh = 21 oktober
    Snuttgosan = UL 22 oktober
    Lilly of the Valley = 23 oktober
    Emlan81 = 24 oktober
    mimmimor = 27 Oktober
    Pelagonia = 27 Oktober
    Solna81: 28 oktober
    lady bird: 29 oktober

• xenaa

Hej hej kikar in här då jag ska ha den 7 mars, hade UL idag och blev flyttad 3 dagar hade 4mars som BF först, men ska få komma tillbax om 2 v för ett nytt UL
    spännande

♥ Leo 2oo7-o6-22 ♥ - ♥ Bönan BF 2oo9-o3-o7 ♥
  • Lily of the Valley

Någon mer än jag som har extremt ont i ryggen? Jag vet inte om det är foglossning men jag har varit sängliggandes ända sen igår. Jätteont i hela ryggen, men speciellt ont i ryggslutet/svanken.

• Frila2
    Tuttan27 skrev 2008-09-25 09:36:58 följande:
    frila2, LYCKA TILL på ditt UL idag!! =) berätta sen hur det gått hihi
    pelagonia skrev 2008-09-25 10:02:51 följande:
    Frilla = Jag önskar med Lycka till på UL idag !
    Hej, tackar. Är supernervös. Dumma jag som valde en eftermiddagstid. Vill bara vara där och få se att de är ok, sedan kan jag slappna av. Kanske
    Jag är väl tillbaka hemma vid 16-17 någonting, kommer självklart berätta då.
    Mini beräknas titta ut 6 mars -09
  • Emlan81

Lily of the valley---tråkigt att du har så ont. Kan tyvärr inte svara dig på om det är foglossning då jag själv inte haft de...men brukar inte ömheten sitta i ljumskarna när man har foglossning... Men som sagt jag vet inte. Hoppas de onda går över.

Å till alla er UL:are...jag är sååå avundsjuk, jag vill oxå. Jag har fyra veckor till mitt.
    Å va många det är som får göra fler än ett ul. Begär ni det själva, eller bor ni bara i en bra kommun?!
    Här får man bara göra ett enda och inte lyssna på hjärtljuden förrän besöket efter ul.

• xenaa
    Lily of the Valley skrev 2008-09-25 11:40:44 följande:
    Någon mer än jag som har extremt ont i ryggen? Jag vet inte om det är foglossning men jag har varit sängliggandes ända sen igår. Jätteont i hela ryggen, men speciellt ont i ryggslutet/svanken.
    det låter som fogarna, det känner jag oxå av. usch inte alls kul.
    Emlan81 skrev 2008-09-25 12:25:33 följande:
    Lily of the valley---tråkigt att du har så ont. Kan tyvärr inte svara dig på om det är foglossning då jag själv inte haft de...men brukar inte ömheten sitta i ljumskarna när man har foglossning... Men som sagt jag vet inte. Hoppas de onda går över.Å till alla er UL:are...jag är sååå avundsjuk, jag vill oxå. Jag har fyra veckor till mitt. Å va många det är som får göra fler än ett ul. Begär ni det själva, eller bor ni bara i en bra kommun?!Här får man bara göra ett enda och inte lyssna på hjärtljuden förrän besöket efter ul.
    alla kommuner gör ju olika. vissa har ett rutin Ul mellan v16-19 sen har de ett rutin Ul runt vecka 32.

Jag bor i småland och här de inte så iaf. man fåår ett rutin Ul vilket är där någon gång mellan vecka 16-19.

Mn kan ju boka tid privat och göra men då får man ju stå för det själv.

Här är de rutin att man får lyssna hjärtljud i vecka 15-
    ♥ Leo 2oo7-o6-22 ♥ - ♥ Bönan BF 2oo9-o3-o7 ♥
Svar på tråden Bebis Mars-2009, Nån mer?