Bebis Mars-2009, Nån mer?
När har du Bf?
Hur mår du?
Själv är jag såååå trött...
Har Bf i början av Mars, har inte gjort UL än.
När har du Bf?
Hur mår du?
Själv är jag såååå trött...
Har Bf i början av Mars, har inte gjort UL än.
Jobbigt att ni har sådana besvär att ni måste bli sjukskrivna. Det är ju bra att möjligheten finns men visst är det tråkigt.
Jag har haft problem med ichiasnerven på vänster sida sedan vecka 5 eller så men sedan jag gått och fått massage hos sjukgymnastiken två gånger är den smärtan nästan helt borta. Känner av det någon gång ibland men det är inte i närheten av hur ont det gjorde tidigare. 82an: om du inte varit där tidigare så be att få gå. Nu har jag börja få foglossning, framförall främre fogen vilket ger smärtor framförallt i ljumskarna men än så länge fungerar det att jobba.
Här kan man bli galen! Mina läkare har verkligen ingen koll! Jag har nämligen utvecklat antikroppar mot vitamin B12 sen ett par år tillbaka, men värdena har ändålegat inom rimliga gränser. Vad jag inte visste var, efter att av misstag ha surfat in på en sida om b12-brist och graviditet, att har man b12-brist vid graviditet hämmas folsyraupptaget vilket ger en jättehög risk för benmärgsbråck!
Detta skulle dom ha kollat redan samma dag jag ringde och sa att jag var gravid! Ringde min sköterska idag och hörde efter om dom hade kollat det men det hade dom inte gjort på 1 1/2 år! Ska ta prover imorgon och ber verkligen att de ska vara bra! Var på MVC idag med och dom ska kolla extra noga vid UL. Men fan vad arg, ledsen och orolig man blir!
Känner som typ små *pulsSlag* nederst i magen. åso som de pirrar ibland åso dessa små *pulsslag* Kan de va bebben???
E så nervös inför UL, börjar ju dra ihop sig nu....
Sofiefitness: nej vad läskigt! Förstår att du är jättearg och orolig nu Hoppas att de får bra bilder direkt på UL och kan lugna dig. Kom ihåg att en förhöjd risk trots allt inte är det samma som att just ditt barn ska drabbas. Men åh vad jag förstår din oro!