• Gullmamman

Bebis Mars-2009, Nån mer?

När har du Bf?
    Hur mår du?

Själv är jag såååå trött...
    Har Bf i början av Mars, har inte gjort UL än.

• Svar på tråden Bebis Mars-2009, Nån mer?
  • Jennie83
    Tuttan27 skrev 2008-09-23 21:47:09 följande:
    Det låter som om det är bebisen som skickar en liten hälsning ;)
    Låter bra de =) Då kanske ja kan andas lugnt ett tag!!!
  • Emlan81

Sofiefitness---Hoppas att din ul är snart så du slipper gå å grunna en längre tid. Måste vara skitjobbigt och vansinnigt frustrerande att veta att läkarna har gjort fel som inte kollat upp detta i tid.

• Jennie83
    Tuttan27 skrev 2008-09-24 07:38:09 följande:
    Japp då sitter man åter här o väntar på att det är UL idag ;)
    Gudars så spännande =)
  • Tuttan27

Nu är man hemma o guuud så underbart att se den lilla livliga krabaten som inte låg still en sekund haha ;)
    Allt såg jättebra ut och där var "bara" en bebis =)
    Blev framflyttad 2 veckor så är i v 19 idag med BF 24 feb

Hoppas jag får hänga kvar här här ändå ;P

• Ny längtan

Grattis Tuttan27. Det var inget dåligt framflytt ni fick. Jag trodde bara att det var några dagar hit eller dit man blev flyttad.

• Winka

Grattis! Då är det helt plötsligt bara en vecka kvar till halvtid för dig, vilken framflytt!

Killen maj -06 och Knodden mars -09
  • MacMillan
    Tuttan27 skrev 2008-09-24 11:56:59 följande:
    Nu är man hemma o guuud så underbart att se den lilla livliga krabaten som inte låg still en sekund haha ;)Allt såg jättebra ut och där var "bara" en bebis =)Blev framflyttad 2 veckor så är i v 19 idag med BF 24 febHoppas jag får hänga kvar här här ändå ;P
    Va kul med sådan framflytt!! Hade du gjort VUL innan eller var detta första dateringen? Jag har ju UL nästa vecka och skulle GÄRNA bli framflyttad!! :)
  • pelagonia
    Tuttan27 skrev 2008-09-24 11:56:59 följande:
    Nu är man hemma o guuud så underbart att se den lilla livliga krabaten som inte låg still en sekund haha ;)Allt såg jättebra ut och där var "bara" en bebis =)Blev framflyttad 2 veckor så är i v 19 idag med BF 24 febHoppas jag får hänga kvar här här ändå ;P
    Grattis ! Såg ni vad det var för kön ?
    Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
Svar på tråden Bebis Mars-2009, Nån mer?