• lovande

    Träfftråden för Januarimammorna 2006 #6

    Alright darlins... lets do it again

  • Svar på tråden Träfftråden för Januarimammorna 2006 #6
  • Bea

    Nu ligger ju Helsingborg långt boer som fan, men där finns en underbar restaung som heter Oasen. Foundyrestauran. Kan det vara nått? Jag kan ju ta bil ner o plocka upp lite stockholmspinglor. Vi får plats 7 i min bil.

  • lovande

    Men ooooo det låter najs! Men jag kan absolut åka upp till stockholm, det är ju billigare om jag tar tåget än om alla ni ska dra er ner.. även om ni fått en jäklig rolig resa ner kan jag tro..  Eller så åker jag upp å träffar mina vänner och sen åker vi ner tillsammans, eller tar en trip till göteborg eller nåt tillsammans, som en liten roadtrip just us girls.. *wiieee vad det vore skoj*

  • caesar

    vi kan ju ta en 12/24 timmars kryssning till finland/mariehamn????

    kan ju vara något. billigt, hytter, mat och festande


    ღ Caesar, Diesel & Wille (Wilhelm) Mom ღ
  • lovande

    alright.. när och hur? Vad kostar det?

    det verkar inte vara många som är på, men vi kör väl ändå?

  • Bea

    Jag drar i helgen med tjejkompisar o betalar 270:-. Då ingår bussanslutning fr Gävle.
    Maten tillkommer såklart. men buffe´vill man väl ha?!

  • caesar

    ja tar man viking line som är billigaste så kostar det inte alls mycket.
    dom brukar ha typ gratis eller 95kr för en simpel C hytt.

    så det är inte så dyrt att byta upp sig till en B hytt så man komme rlite högre upp i båten.

    men när är det så kan jag kolla upp va det kostar?


    ღ Caesar, Diesel & Wille (Wilhelm) Mom ღ
  • Bea

    Birka paradise är ju den bästa tycker jag. Vi kan spa:a lite o softa. Inte bara supa som det mest är på viking.
    Kolla gärna deras priser oxå Gabbi.
    Jag åker gärna i september då sommaraktiviteterna lagt sig.

  • caesar
    Bea skrev 2008-07-17 23:00:12 följande:
    Birka paradise är ju den bästa tycker jag. Vi kan spa:a lite o softa. Inte bara supa som det mest är på viking.Kolla gärna deras priser oxå Gabbi. Jag åker gärna i september då sommaraktiviteterna lagt sig.
    har alldrig åkt peridaisen.
    så det kan vara roligt. har alltid velat åka på  deras nya som har det där utomhus solariet fast det är innomhus
    ღ Caesar, Diesel & Wille (Wilhelm) Mom ღ
Svar på tråden Träfftråden för Januarimammorna 2006 #6