• Anika86

Fler unga mammor?

Är en ensamstånde mamma på 22 år kanske inte sådär jätte ung men men, har en dotter på 5 månader och känner nu att vänskapskretsen försvann sakta men säkert när man va den första som fick barn, skulle vara kul om man fick kontakt med lite andra mammor så skriv en rad el om

• Svar på tråden Fler unga mammor?
  • Krisselina
    Anika86 skrev 2008-07-09 10:28:19 följande:
    Svar på #13Jaha där ser man har en kusin som bor där :) så där har man varit några gånger :)Bor du där tillsammans med pappan el själv?
    Jag bor tillsammans med flickornas pappa :)
    Lita alltid på din intuition
  • Hella08

Här är en till ung mamma, jag är 22 år och min lilla Nathalie är 4½ månad nu. Vi bor i Högdalen i Sthlm. Håller med om att kompisarna försvann en del när man skaffade barn, så det skulle va kul att träffa några nya mammor att umgås med.

• malar87

hehe japp

Haraaz skrev 2008-07-09 10:32:20 följande:
    falköping ligger ju vid skövde
  • Anika86
    Svar på #15
    Jo verkligen dom flesta försvann för man inte kunde hänga med ut och festa och blev "tråkig" för man måste vara hemma en fredag kväll och mysa med bebben. SÅ de blir ju lite ensamt, vi bor i sthlm :)
  • malar87

Snyggt namn min heter också Natalie men utan H

Hella08 skrev 2008-07-09 10:33:37 följande:
    Här är en till ung mamma, jag är 22 år och min lilla Nathalie är 4½ månad nu. Vi bor i Högdalen i Sthlm. Håller med om att kompisarna försvann en del när man skaffade barn, så det skulle va kul att träffa några nya mammor att umgås med.
  • Anika86
    Svar på #20
    Haha jaha tack för det hade ingen aning alls.
    hur känns det att vara 16 och ska bli mamma då? :)
  • Alfalfafrö

jag är 86 och har en dotter på en månad! Bor i sthlm, bromma med sambo! har inte hller så mycket vänner..

• Anika86
    Svar på #22
    Då bor vi inte så farligt långt ifrån varann :) min dotter heter yasmine och dom är ju nästan lika gammla :)
  • Maria84

Är 24 och har en son på 5 år och en son på 5½ månad. Bor utanför Åtvidaberg, Östergötlands län.

Mamma till Liam 030605 och Lucas 080127
  • Anika86
    Svar på #27
    Grattis till lilla bebben :) ja då är vi två kan bli lite ensam när ingen annan har barn :)
    Skulle vara kul att hitta mammor att umgås med som delar samma sak som en själv
Svar på tråden Fler unga mammor?