• Anika86

Fler unga mammor?

Är en ensamstånde mamma på 22 år kanske inte sådär jätte ung men men, har en dotter på 5 månader och känner nu att vänskapskretsen försvann sakta men säkert när man va den första som fick barn, skulle vara kul om man fick kontakt med lite andra mammor så skriv en rad el om

• Svar på tråden Fler unga mammor?
  • Krisselina
    Alfalfafrö skrev 2008-07-09 11:05:45 följande:
    jag vill också träffa mammor i sthlm även om min är lite yngre än era små
    Min är bara tre månader
    Självklart ska vi ses alla som kan tycker jag!!
    Lita alltid på din intuition
  • Alfalfafrö

Roligt!
    någon som kan ses nästa vecka? sista veckan ensam sen åker vi på semester i tre veckor hela familjen..

• LadyB

ville bara säga att jag lixom ts har blivit av med flera kompisar....man märker verkligen vilka som e sanna vänner o vilka som inte är det....men samtidigt så har man ju inte så mkt att prata om...:(

• Hella08

Ja nån dag nästa vecka tänkte vi väl försöka träffas. Jag kan vilken dag som helst.

• Krisselina

Jag kan också träffas alla dagar utom Tisdag i princip

Lita alltid på din intuition
  • Amadeus Mamma

Hej.
    Jag vet precis hur det känns. Jag är 19 nu, min son är snart 7 månader. Å alla mina gamla vänner har så svårt att både förstå och acceptera att jag har blivit mamma. Dom tjatar alltid om att jag ska komma med och festa osv.
    Å nu är det ingen som hör av sig mera.

• Anika86
    Svar på #55
    Jag kan också alla dagar så för mig spelar det ingen roll :)
  • Anika86
    Svar på #53
    Nej det är ju sant det är inte alla som är så intresserad av att höra om barn när dom flesta bara vill ut och festa..Men som tur är så är man ju inte själv,här fanns det ju många mammor som känner precis likadant och vill umgås med andra mammor som tur är :)
  • Fluss

hellu, jag är också en ung mamma(87:a) med en son som blir 1år om en vecka =)

Svar på tråden Fler unga mammor?