• Anika86

Fler unga mammor?

Är en ensamstånde mamma på 22 år kanske inte sådär jätte ung men men, har en dotter på 5 månader och känner nu att vänskapskretsen försvann sakta men säkert när man va den första som fick barn, skulle vara kul om man fick kontakt med lite andra mammor så skriv en rad el om

• Svar på tråden Fler unga mammor?
  • Krisselina
    Hella08 skrev 2008-07-09 10:33:37 följande:
    Här är en till ung mamma, jag är 22 år och min lilla Nathalie är 4½ månad nu. Vi bor i Högdalen i Sthlm. Håller med om att kompisarna försvann en del när man skaffade barn, så det skulle va kul att träffa några nya mammor att umgås med.
    Hej hej :)
    Lita alltid på din intuition
  • mickii

jag är 21 ¨år,har en dotter på 6 månader som jag bor med. har bara 2 vänner här i stan,en av dom har barn. hellre 2 riktiga vänner,än 10 falska som sticker när man blivit mamma:)

• nanaa

jag är 20 år och har en dotter på 3 år.. bor iof i uppsala.. har 1 vän som oxå har barn men träffas inte så ofta.. har mina vänner kvar men ses inte heller så ofta :( nästan aldrig, just eftersom 50% av mina vänner inte bor i sverige och dom andra har snart familjer själva..

• nanaa

glömde skriva, är gift och bor tillsammans med dotterns pappa

• Hella08
    Svar på #31
    Hejsan :) du bodde i Tumba va? Det är inte heller så långt bort härifrån
  • Anika86
    Svar på #32
    Ja precis har en tjejkompis som också har man men vi ses aldrig nästan sen är de väl 2 till som kommer förbi då och då :( så skulle va kul att utöka kretsen med lite mammor istället :)
  • Anika86
    Svar på #35
    Nej:) sen ser jag att de är ju fler som bor i sthlm området, skulle ju vara kul om man kunde umgås allihoppa ju fler desto bättre :)
  • Fjolltuss

är snart en ung mamma :) 20 år oh bor med sambon sen snart 5 år tillbaka oh väntar första barnet nu den 18de.
    Märks rätt väl att ens "kompisar" drar sig undan bara för att man snart ska få barn.. trist fakiskt.

• Hella08
    Svar på #38
    Ja absolut. Min sambo har sen semester han är bara ledig v.31-33 så till dess går bara jag och Nathalie hemma och skräpar så om nån vill hitta på nåt så gärna för oss.
Svar på tråden Fler unga mammor?