• lindi

Poppispinglorna

Martha skrev 2008-07-10 21:22:10 följande:
    Jag har mailat å frågat men inte fått nått svar än... MEEEEN nån måste väl veta vad som hänt? nån måste ju skrivit nått eller???? ;)
    jag skrev tidigare idag o frågade om kort förstoringar, någon som tyckte det var stötande eller? hahaha!

om det var någon som svarade på det så får ni gärna göra det igen så jag kan läsa svaret hihi!
  • lindi
    Martha skrev 2008-07-12 09:41:02 följande:
    Go morron tjejerna.. Vad ska ni hitta på i dag?  Jag ska ta barnen med mej å åka hem till mina föräldrar.. Min syster är här å jag tror vi ska jobba lite på vårt renoverings jobb som vi börjat med..  Ska målas både tak och panel.
    vi har för första helgen på jag vet inte när. inget planerat. skönt! grejar här hemma o får lite gjort. gud vilket skyfall det är här just nu!
  • lindi
    Michaela83 skrev 2008-07-12 22:53:39 följande:
    Nån som vet hur man går tillväga om vi vill byta stavning i ett namn?Vill byte W:et i Elwiras namn till V... Alltså Elvira.
    är väl skatteverket man ringer om sånt tror jag, om det inte räcker att du bara börjar stava med v när du skriver hennes namn när du fyller i saker.
    jag vill lägga till ett namn på Love som vi tänkte ha från början, måste kolla upp om det går?
  • lindi
    Knastroll82 skrev 2008-07-14 08:49:46 följande:
    *fniss*Du skulle hört flickorna runt omkring när han gick ned på knä och pussade magen... "Ååååååhhhh"
    vilket frieri! jättegrattis!
  • lindi
    Michaela83 skrev 2008-07-18 06:53:29 följande:
    Nu åker vi iaf till Skara.. ska på trav hela helgen. Barnen blir hos farmor tills söndag för det är ca 35.0000 som besöker travet & campingen och inte speciellt barnvänligt med massa alkohol inblandat Ha det så bra girls.
    ha så jätteskoj nu gumman!!!
  • lindi

marit! var in på panduro igår, a är fortfarande slut, men om du tar ett g o vänder det upp och ner så blir det ett a. jag jämnförde med ett ä o de såg likadana ut förutom prickarna.
    jag köpte bokstäver till min present o stressgjorde dem igår kväll. köpte designer ark som finns i massor med roliga mönster oklippte ut o klistrade fast på bokstäverna. var bra om man ville ha roligt mönster men vill slippa måla

• lindi
    IMG_2162.JPG
    så här blev den
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi

tejp! du var nyfiken förut på tuvas säng, såhär blev det! saknas golvlister än men iaf
    IMG_2169.JPG

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi

bakom draperiet och bakom expedithyllan haar hon en garderob, plus att det går i en hel del i lådorna i hyllan så förvaringsutrymmet känns tom större än innan.

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi

tack för alla snälla komentarer

tejp skrev 2008-07-19 13:46:54 följande:
    Åh va fint det blev!! Supersnyggt! Vi har börjat med våran säng nu idag, Jacob snickrar förfullt nu. Så jag får väl återkomma med bilder när det är klart så du får se!

ja visa gärna hur det blir, alltid spännande när någon bygger själv

hur ska ni göra?

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
Svar på tråden Poppispinglorna