• lindi

Poppispinglorna

hej hopp allihop!
    hur mycket tror ni jag kan sätta ut min uj för?
    det är en 05.a med ljusblå 06 klädsel och varukorg från 07, men bumperbar, oth åkpåsei silver och svart liggdel från 06.
    inget solblekt och när jag gjort ren den så kommer nog tyget att vara jättefint igen

• lindi

här kommer bilder tjep :-P
    en till
    vagnen

vagnen är super hittills!
    känns som en stor liten vagn. lika liten som zappen, men rymligare i sitsen. något bredare ihopfälld, men mycket smidigare att fälla ihop än, man viker den bara framåt o alla spärrar sitter på handtagen, så det är jättesmidigt. smart spänne för reglering av ryggstödet, kolla härsmart spänne för reglering av ryggstödet

är jättenöjd med den o Love gillar att både sitta o ligga i den, gick smidigt att få hem den och flera tillbehör, både regnskydd, footsack och buperbar!

vad gör ni alla ikväll då?
    här är barnen borta o henke ute så jag ska leka frissa lite nu, färga o klippa en kompis. passade på o slänga i en färg på mig själv också på samma gång nått glas rött slinker nog ner under tiden också!

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi
    tejp skrev 2008-08-22 20:48:06 följande:
    Lindi, den ser fin ut! Ska du ha den som enda vagn nu? Hehe du är som dendär salongen i falun som serverar vin, fast snäppet värre som dricker det själv Här gör vi inget alls just nu. Funderar på att kila över till Lena å ha myskväll
    hihihi ja man måste ju se till att allt blir så roligt som det bara går :-P

jo vi ska ha den som enda vagn, räcker nog till vagntiden som är kvar
    znoozan skrev 2008-08-22 21:32:37 följande:
    Lindi ska du på kupolen snart?  är ju nyfiken på att se vagnen irl den verkar ju super!
    kan ju hända att man ränner där ibland:-P
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi
    Martha skrev 2008-08-23 09:40:54 följande:
    www.blocket.se/vi/17507094.htm    Hhihi den här var ju lite rolig.. :)   (obs ej min annons)
    ja den där är kul
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi

tuva li har ju en platsbyggd säng (ni får kika i pralin på lördag) och Love ska få hennes växasäng när han vuxit ur spjälisen. det är en gammal sak som jag renoverat lite.

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi
    Martha skrev 2008-08-31 21:27:33 följande:
    Åå ska ni vara med där??
    ja de var hem i onsdags o fotade, ska bli jättespännande o se hur det blir o se ut i tidningen
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi

jag är också ledig på torsdag, skulle gärna hitta på något

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi
    Nedina skrev 2008-09-03 10:17:13 följande:
    De packade upp dem i butiken på Kupolen i måndags när jag var in. Sitter hemma å är sjuk. Vi är verkligen sjuka HELA tiden är. Är det inte barnen så är det Fredrik eller jag! Börjar bli så sugen på att åka till Ullared. Börjar bli så mycket som skulle behöva köpas till barnen i klädväg. Någon som vet om det är helt vansinnigt att åka en helg i slutet av september eller början av oktober?
    vi ska dit den 3 oktober o jag är beredd på att det kommer att vara mycket folk för det har varit jättesvårt att få tag i boende. känns som om varenda liten stuga är upp bokad.

oktober är den månad då de säljer allra mest också, men men det är ju en del av det hela o trängas lite hiihi!

jobbar idag men vi är hemma, så då fanns det tom lite tid o sitta här

leklandet tycker jag låter som en kul idé! tuva har varit lite hängig senaste dagarna så hon är hos farmor o farfar idag istället för på dagis, men jag hoppas hon är pigg imorgon!
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi
    Michaela83 skrev 2008-09-04 06:58:12 följande:
    Alltså, när vi är där så är vi överallt. Det finns ingen åldersgräns förutom att stora barn inte ska vara bland dom små i bollhavet för ev. risk att göra illa ngn liten. Sen så släpper jag ju inte in E själv i hoppborgarna utan är med hela tiden.För övrigt så tycker mina barn också att det är roligare att bada, men nu handlade diskussionen om leklandet..Lindi, kommer du?

yes jag kommer, få se hur det går med min lilla fegis.

vi har varit där en gång förut men då sprang han o hämtade sin skor så fort någon började skjuta med de där bollkanonerna. han är lite rädd för ljud ibland.
    hoppborgen var bara för läskig fast mamma var med, för att inte tala om bollarna, hihihi , men han är ju lite större nu o bollhavet på kryssningen tyckte han ju var skoj o han gillar småcyklar!

åh nu är glass-snattaren i frysen igen *springer*

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi

god morgon! här ska vi nog bara försöka röja i trädgården lite, har så mycket äpplen som jag inte orkar ta hand om så hela gräsmattan är full.  H åker på match på eftermiddagen så då är vi själva resten av barnens vakna tid, ska nog försöka åka o hälsa på någon då så både jag o barnen får lite sällskap!

hoppas moses kryar på sig snabbt! mina har också haft feber nu i veckan men den har gett med sig efter bara en dag för båda två.

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
Svar på tråden Poppispinglorna