Inlägg från: smarties |Visa alla inlägg
  • smarties

Poppispinglorna

Åh idag har jag vinkat åt Moa för första gången, hon undrade vad sjutton jag gjorde.. :D

Sen var jag ute en kvart, o hon blev så glad så när jag kom igen :)

Hon har även gått femton steg i rad, fröken Ina räknade :D

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • smarties

Nedina: Jag gör tummen upp åt dig, hoppas det funkar
    Nu håller då jag tummarna rejält :D

• smarties

Viktigt med shopping, det måste ju göras nu, ungarna behöver nya kläder. :)

Appropå shopping måste jag nog köpa nya skor åt Max, jag tror hans fötter växt massor i sommar..det ser ut så när han går :P

• smarties
    Nirnaeth skrev 2008-08-20 21:42:42 följande:
    Samma här, Xander har vuxit 4 cm på längden, på två månader och har typ ett par skor som passar. Och dom skorna får han inte ha på dagis Sprang ut och köpte ett par höstskor, och letar nu efter bra vinterkängor, men han behöver väl ett par vanliga också kan jag tro. Än är det ju inte kallt. Vore ju skoj om han ville växa lite på bredden också..
    Det låter som här då, jag misstänker att han knatat upp i storlek 25 eller 26 i skor nu, han går konstigt i sina 23or.. :)
    Kläder har han 98/104, men det börjar sitta lite knepigt.. :D

Moa den tjockisen har 80 redan, och börjar smygsno brorsans kläder =)
  • smarties
    Martha skrev 2008-08-20 22:07:59 följande:
    Gudars smarties vad du skrämms i din blogg.. ;)  Läste inte riktigt så gissa vad jag trodde :)
    Nääj, så roligt ska vi inte ha. :D
  • smarties
    Martha skrev 2008-08-20 22:11:58 följande:
    Hihi det hade väl varit mysigt :)
    Nej nej och åter nej :D
    Jag klarar inte en till, varken psykiskt eller fysiskt. Jag beundrar alla som orkar skaffa fler än två :D
  • smarties

Dags för ännu några timmar på dagis, och en längre stund borta från Moa idag, idag ska vi nog vinka och vara borta i en halvtimma.. :)
    Spännande!
    Sen åka och köpa skor åt barnen...som verkar få plankor till fötter.

• smarties

Mina barn blir jättar eller nåt. Moa väger 11 kg o Max 16, Moa har 21 i skor o Max 25. Hemlis

• smarties

Oh shoppingkväll, det måste skrivas in i almanackan, då ska karln vara barnvakt :D

• smarties
    Starlet1 skrev 2008-08-22 09:43:15 följande:
    Roligt med shoppingkväll, men jag jobbar säkert då, vilken dag i veckan är det? Ligger i soffan och orkar inte gå ut och titta i almanackan .Adam sitter på sin puff nu, en sån där fotpuff ni vet. Adam har beslagtagit den så nu är det hans stol.Vi har en jättesnorig kiille här hemma, men ingen feber alls och han har sovit jättebra inatt, vilket är jätteskönt.Ska nog inte göra så mycket i helgen.
    Shoppingkvällarna är alltid på torsdagar. :)

Nu är man hemma själv, Moa är på dagis, Max är på dagis, jag ska dit igen om en halvtimma och då ska hon äta, och sen ska båda sluta tolv idag. Spännande. :)
    Sen ska vi ner och köpa strumpor på Dollarstore, och hämta ut bröllopskorten. :)
Svar på tråden Poppispinglorna