Inlägg från: smarties |Visa alla inlägg
  • smarties

Poppispinglorna

Nirnaeth skrev 2008-09-17 17:27:26 följande:
    Jag har som tur är redan en tevebänk för platteve, har bara väntat på att det här åbäket ska dra sin sista suck. Trodde fan aldrig den skulle ge upp!
    Ååh ännu fuskigare...våran verkar aldrig ge upp :)
  • smarties
    Nirnaeth skrev 2008-09-17 17:33:04 följande:
    Jävla skitteveapparater som ska vara så bra kvalitet! Våran är en Philips från mitten av 90-talet, köpt begagnad för 8 år sedan!
    Där dog mitt hopp, våran är köpt för tre år sen =P
  • smarties

Herregud, varför valde vi just idag att kika in till ÖB och Blomsteraffären där nere..guud vad folk. :)

Näe, går dit när det lugnat ner sig.. :P

• smarties
    Nirnaeth skrev 2008-09-18 13:29:11 följande:
    Haha Hade också tänkt åka dit idag, men pratade med min bror som är och målar på Biltema just nu. Han informerade lite fint om folkmängden där nere, och det var nog för att få mig att hålla mig borta!
    Rätt tänkt. Gud i himmelen..har dom aldrig sett ÖB liksom? FOlk handlade som dårar :) Och så jag som skulle ha en inpackning. :D
  • smarties
    tejp skrev 2008-09-18 14:19:38 följande:
    Jag tvingade med mig syrran dit till blomsteraffären! Var ju snormycket folk! Alltså vad jag verkligen inte kan förstå är alla dårar som köar för att få en korv med bröd! Var in på ÖB också, var rätt mkt folk därinne, men det gick jättefort i kassan!Men, man lär väl ta  sig en ordentlig titt sen, vid bättre tillfälle
    Ja kassorna var snabba, fick min inpackning och mitt klorin snabbt :D
    Jag var nyfiken på overallerna som dom sålde för 200, men gud så fula dom var..
  • smarties
    tejp skrev 2008-09-18 14:24:29 följande:
    Jag tror jag såg vart overallerna var, men såg inte en enda, stod lite hrrm många där och rev Men var inget jag var intresserad av heller. Klorin skulle jag också behöva. Ju mer miljöfarligt dessto bättre
    GANSKA många som rev ja.. :D
    Men klorin måste jag ha, måste göra rent akvariestenar som fått tofsalger..sen får man skölja skölja skölja :D
  • smarties
    bebis08 skrev 2008-09-18 14:29:55 följande:
    Aja baja, inget klorin på tofsalgerna!!!!!Köp några siamensis så är problemet fixat!
    Men jag vill inte ha mer fisk! :) Jag har nyss gjort mig av med dom :D
  • smarties
    tejp skrev 2008-09-18 14:34:00 följande:
    klorin är bra till nästan allt!!! Funderar allvarligt på att bleka katt-aset som går och pissar här på gården!!!
    Albinokatt? ;)
  • smarties

Godmorgon tjejer, fredag och barnbidrag, och som grädde på moset är det marknad idag! :)

• smarties
    copernicus skrev 2008-09-19 08:33:32 följande:
    jag åkte förbi öb och blomsterlandet på väg från dagis i går morse. Det var då kö fast det var 30 minuter innan öppning!Jag vägrar trängas för att handla så jag väntar med att åka dit fast jag vill!
    Jag håller med, jag går dit igen när det lugnat ner sig.. :D
    Känns som om det kommer stå kvar i någon vecka till ;)
Svar på tråden Poppispinglorna