Inlägg från: smarties |Visa alla inlägg
  • smarties

Poppispinglorna

Ge mig råd tjejer. Jag får huvudvärk.

Har sålt P&Tn för vi kommer inte kunna ha den i cykelrummet, så nu ska jag köpa en billig sitty eller nåt för barnen, men vad?
    Ska man ha en med delad rygg, samma rygg, vilken får man plats störst barn i?

Marit, hur nöjd var du med din, (förutom att dom slogs :) )
    Satt dom bra? Gick det bra med hel rygg?

Krångel.

• smarties
    Martha skrev 2008-09-09 21:31:17 följande:
    Nja de slogs ju för att de satt på varann typ... funkade inte alls..  men den var ok att skjutsa..  liiite litet liggläge eller viloläge..  finns en scooter på blocket tror jag i ludvika ;) *inte min annons*
    Ja jag håller ögonen öppna :D Tackar :)
  • smarties

Amen suck, Lindex är dumt.
    Gick in, skulle bara ha två tröjor, kommer ut med 3 par strumpor var, en tunika o tights till Moa, o fem myror kläder åt Max..suck:P

• smarties
    MiniMie skrev 2008-09-10 15:27:07 följande:
    ...kan hända att mina värkar börjar komma igång.. känns mysko. Men..käns som värkar endå..fast de inte borde komma igång nu. Hum.. ska prova duscha en vända.
    Ska vi hålla tummarna? :)
  • smarties

Men typiskt, när jag gick på föräldrapenning funkade bilen toppen, men nu när jag inte har någon föräldrapenning, ja då går något sönder, bara för att vi har kasst med pengar..vad heter det. Murphys Lag? :P

• smarties
    Martha skrev 2008-09-11 08:52:06 följande:
    jamen är det inte typiskt... :( Hoppas det fixar sej lätt
    Det löser sig alltid på något sätt, man får snåla extra mycket, synd bara att det kommer när man inte har pengar, jämfört när man har? =P
  • smarties

Hipp Hipp Hurra för Marit som fyller år ida´ :)

• smarties

Åh, barn med sovmorgon...*vill ha*

Vi har tagit en tupplur på 1½ timma här, Moa sov i sin säng och så jag och lillprinsen i våran stora säng. Mys. :)

• smarties
    Starlet1 skrev 2008-09-12 13:58:21 följande:
    Är det jag som är frusen, eller är det skitkallt ute. Jag fryser så mycket så jag sa till Göte att sätta på Adam täckbyxorna när dom skulle ut. Han bara tittade på mig men gjorde som jag sa. Men jag skulle verkligen vilja ha täckbyxor på mig. Få väl se om han flyter bort när jag tar in honom. Han är ute med farfar nu, jag är ju lite slö och ligger mest i soffan.
    Hm, nja, inte täckbyxor :) Men däremot har mina gärna överdragsbyxor eller fleecebyxor.. :D
  • smarties

Såna där ska man alltid anmäla, för bankerna skickar aldrig ut något sånt där. :)

Svar på tråden Poppispinglorna