Inlägg från: smarties |Visa alla inlägg
  • smarties

Poppispinglorna

Nirnaeth skrev 2008-09-22 11:45:54 följande:
    Jag tackade nej till Storytel, och så fick jag nåt erbjudande om trådlöst modem eller vad fan det var. Men det tackade jag också nej till..fick rejält med skäll av Thomas sen, för han tyckte tydligen att vi behövde det. Sist jag fick nåt, var Wrigleys halstabletter, för typ ett år sen eller så. Läser i Buzzadortråden, och alla verkar få så mycket och en massa skoj dessutom.
    Du kan glädja dig åt att det trådlösa wippiesskiten var värdelöst ;)
    Så där gjorde du rätt :)
  • smarties

Jag skickade tillbaka det trådlösa modemet för någon vecka sen, skönt att slippa ha det liggandes. :)

Önskar jag bara kunde få alla paket som ligger här nu ivägskickade, får ångest bara jag tänker på att köpa frimärken åt dom :)

• smarties
    Starlet1 skrev 2008-09-22 12:15:00 följande:
    Visst är det skit. Fick det inte att fungera, borde också skicka tillbaka det. Jag pratade med dom i timmar och till slut gav dom upp, så det är ju inte mitt fel.
    Haha du också? Jag satt och blev behandlad som en idiot av deras support, de pratade nästan bebisspråk, verkade tro att man inte kunde någonting alls..jag hade gjort allt plus lite till, och ändå fungerade inte modemet här. Men dom verkade inte förstå att det faktiskt kanske inte fungerar för alla :)
  • smarties

Åh, karln ska till tippen snart, gissa om jag har samlat ihop grejor han ska slänga :D
    Alla våra glas, alla döda blommor, gamla leksaker som ingen leker med, nu ska han få ångra att han ens erbjöd sig att åka dit :D

• smarties

Få se. Vi har haft MyDemand, Wippies, Storytel, Kexchoklad apelsin, GoDate.se, Wrigleys, Bingo, Nestle Drikki och Tamponger.

Men vill ha mer mer mer! :)

• smarties
    Nirnaeth skrev 2008-09-22 21:23:47 följande:
    Myysigt!!Men JÄKLAR vad snabbt det gick! Vi kom inte med alls på nätet..och bara i EN tidning..Jag surar fortfarande över det, fast å andra sidan ser vi inte riktigt kloka ut heller så det gör egentligen inget.
    Dom måste ha haft rejält med tur, tror jag aldrig sett någon som kommit med så fort, dom måste ha tagit kort idag nästan. :)
  • smarties

Har för mig det stod Elias i smset..hm?
    Dom kanske ändrade sig. :)

• smarties

Här är det sega klubben idag, Moa gick upp FYRA imorse, så hon sover lite middag innan dagis...haha. :)
    Max han ligger i vårat sovrum och ser på Lazy Town, och jag försöker vakna till liv här, ska till tandläkaren idag och göra av med pengar..skoj..eller inte.

• smarties

Åh, nu när jag lämnade barnen fick jag deras fotografier som de tog häromveckan, på dom själva, syskonkort och klasskort.
    1154 för alla kort...tror jag bara väljer ut de stora och sen klassfotona..guud så dyrt.

Svar på tråden Poppispinglorna