Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Poppispinglorna

På tal om Åland förresten. Lördag-Söndag den 27-28 september tänkte jag och brorsdottern ta en dygnskryss till Åland. Förhoppningsvis med Birka. Utan man och barn. Är det nån som vill följa med?

• Starlet1
    Nirnaeth skrev 2008-09-09 10:41:22 följande:
    Äh, vilka puckon. Det logiska är väl att man anpassar mössan efter årstiden? Vi har po.ps tunna bomullsmössor nu, dom är ju perfekta när det är lite halvruggigt. Och när det blir kallare så tar vi fram dom tjockare,stickade och fodrade, mössorna.
    Jamenprecis. Så gör ju jag också. Och han lider inte av att ha en tunn mössa nu. Däremot kan han få ont i öronen utan. Jaja, jag skiter ju i det egentligen. En del vill ju bara provocera. Är för trött för att orka vara oberörd.
  • Starlet1
    Nirnaeth skrev 2008-09-09 11:04:22 följande:
    På tal om mössor, här ramlade inte mindre än 4 mössor in med posten! Hade beställt 3, men den ena fanns inte så jag fick kompensation för det..haha. Kanon!
    Oh härligt. Jag älskar mössor. Måste köpa nån mer rolig till vintern.
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-09-09 11:38:17 följande:
    Åh nu blev jag så glad mitt i allt mössprat här,vi får nycklarna till nya lägenheten på fredag :D
    Vad roligt!!! Grattis!!!
  • Starlet1
    lindi skrev 2008-09-09 20:00:00 följande:
    skönt at komma iväg själv mickis! så skönt att bara ta hand om sig själv en hel vecka, ovant om inte annat ska du åka helt själ eller tar du någon kompis med dig?här har vi också tunnare mössor på barnen (och mig själv iom att jag precis haft öroninflammation).måste tipsa också under vintern kommer det öppna en ny barnklädesaffär i centrum, med många roliga märken, typ katvig, molo, mini a ture, kik kid mf. så kul om det kommer lite roligare barnkläder hit också!
    Men gud vad roligt. Kommer bli dyrt hör jag
  • Starlet1

Var på PoP i Falun igår och köpte en svart overall i stl 86 till Adam. Han blev så himla söt i den, den var lite stor men med uppvikta armar gick det bra. Direkt när den åkt på så försökte Adam ta på sig Foppatofflorna och ville ut

• Starlet1
    Martha skrev 2008-09-09 20:53:39 följande:
    Föresten vad tror ni om Havannas overall? kommer den å passa hela säsongen? har en till bild i mitt galleri under Havanna bilder :)
    Lite kort i armarna kanske, eller. Men annars såg den väl lagom ut?
  • Starlet1

Jag känner mig jätteförkyld. Hade ont i halsen imorse, men sen gick det över med Panodil. Nu börjar jag känna av öronen. Egentligen är jag inte så förkyld, känner mig risig bara. Men kanske är trött.

• Starlet1
    Martha skrev 2008-09-10 11:33:53 följande:
    den var nästan så där så den skar in i rumpan.. har lite beslutsångest hur vi ska göra..
    Aha, men är hon inte i växartagen nu? Kanske dags för en ny overall då? Jag köpte en jättefin. Fast den var svart. Men fin ändå.
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-09-10 11:36:16 följande:
    Hihi är lite sugen på en svart jag med.. fanns en snygg sån didriksson oxå.. :)
    Ja, dom kan också vara fina.
Svar på tråden Poppispinglorna