Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Poppispinglorna

Är det jag som är frusen, eller är det skitkallt ute. Jag fryser så mycket så jag sa till Göte att sätta på Adam täckbyxorna när dom skulle ut. Han bara tittade på mig men gjorde som jag sa. Men jag skulle verkligen vilja ha täckbyxor på mig. Få väl se om han flyter bort när jag tar in honom. Han är ute med farfar nu, jag är ju lite slö och ligger mest i soffan.

• Starlet1
    tejp skrev 2008-09-12 14:17:57 följande:
    Herregud Ylva, du kan inte ha täckbyxor på honom nu, va sjutton ska du ha när det blir vinter då?
    Hihi, visst var det en rolig fråga? Ja, var glada att jag inte satt på honom vinteroverallen. Det är ju så himla KALLT!!!
  • Starlet1

Tack Marit för i fredags!!! Det var jättetrevligt. Sitter aldrig vid datorn hemma längre.

Var det den 27 som det var oktoberfest?

Jag ska vara hemma för VAB imorgon. Hur gör man med försäkringskassan då? Adam hade lite feber idag, så jag stannar hemma med honom imorgon i alla fall. Han har fått öroninflammation IGEN!!! Nu skiter jag i babysimmet.

• Starlet1
    Martha skrev 2008-09-14 10:54:37 följande:
    Är det nån mer med Handelsbanken som fått skumma mail i dag??
    Ja, det hade jag fått. Skumt för jag har inte Handelsbanken. Skitkonstigt.
  • Starlet1
    Starlet1 skrev 2008-09-14 16:01:32 följande:
    Ja, det hade jag fått. Skumt för jag har inte Handelsbanken. Skitkonstigt.
    Jag har mailat Handelsbanken om detta nu, för det är nåt försök att komma åt konton, det är jag säker på, för jag klickade mig vidare, bara för att se vad det skulle stå, och då ville dom att jag skulle skriva i kortnummer och pinkod och bankkonto och sånt. Så det är nåt bluffförsök, det är jag säker på.
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-09-14 17:33:42 följande:
    Såna där ska man alltid anmäla, för bankerna skickar aldrig ut något sånt där. :)
    Precis. Det är så uppenbart!
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-09-14 18:07:51 följande:
    Jag mailade dom om det förut i dag så de jobbade på att stänga ner den där sidan fick jag tillbaka..
    Jag har inte fått nåt svar alls. Jag mailade dom också.
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-09-14 18:21:04 följande:
    jag mailade via min bank inlogg.. var nån internet support... 
    Aha, jag har ju inte handelsbanken.
  • Starlet1

Nu har jag bokat Ålandskryssning . Men det blir till helgen istället, så då kanske jag kan följa med den 27 i alla fall om det inte är för sent

• Starlet1
    Martha skrev 2008-09-14 18:34:53 följande:
    Jaaa klart du ska!!! Sara får oxå mer än gärna följa med oss ut :)
    Jag ska kolla m Göte först. Vi behöver ju barnvakt och skjuts. Vad är det för åldersgräns? Hon ser ju mycket äldre ut än sina 18 år, men ändå.
Svar på tråden Poppispinglorna