Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Poppispinglorna

MiniMie skrev 2008-07-22 11:47:15 följande:
    De gick toppen..Magmått/SF 29 i v29+0.Bebis hjärtljud: 134.Mitt järn: 115.Mitt blodtryck 105/50.slempropp.. inget att oroas för.. valdigt normalt med andra barnet (tredje, fjärde...oxå) Sex och bad inget att oroas för.. utan bara att fortsätta njuta.Skulle de dock tunnas en massa..så de blev vattningare "slemmpropp" kunde de vara fostervatten och var de någon gång blod i skulle man ringa direkt.Annars var besöket precis som vanligt och bebis ligger redan med huvudet neråt... =)
    Vad skönt! Har tänkt på dig.

Härligt att njuta av graviditeten.
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-07-22 11:52:51 följande:
    Guud... Nu är Malva jätte prickig.. Fick se när jag tog av blöjan att hon hade en massa små prickar på rumpan å på magen... Nu när hon ligger i vagnen fick jag se att hela tummen är full med små prickar men dom är mer som små fylda finnar eller nått.. gah.
    Ja, det låter som värmeutslag. Hoppas dom går över.
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-07-22 22:24:54 följande:
    Gjorde världens klipp idag, på Willys säljer dom små docksulkys för 30 kronor styck :)Har en lycklig Moa här som kör omkring sin docka nu :)Fanns några kvar, om ni vill fynda.. :)
    Kanske inte dockvagn, men en dammsugare är jag på jakt efter. Men det finns inte nånstans. Är det nån som sett nån som ser realistisk ut?
  • Starlet1
    tejp skrev 2008-07-22 22:00:07 följande:
    Hejhej!Marit, hur går det med malvas utslag? Är det bättre?Märks att vi är i byggartagen härhemma igen för jag hinner knappt slå mig ner vid datorn alls. fast vi gör ju en hel del andra saker också förstås, ÄLSKAR semester!!! Hur är det med allihopa här? Ska vi inte försöka ta å ses nånting?
    Vi är också i byggartagen, hinner inte sitta här alls

I em ska jag och Adam och brorsdottern åka till Stockholm. Min syster med familj är där. Sen så åker jag och Göte till Bohuslän på fredag och är hemma igen på lördag, men sen ses gärna jag.
  • Starlet1
    tejp skrev 2008-07-23 12:15:00 följande:
    Har du kollat på barnens hus, där brukar dom ha Om det är en leksaksdammsugare du ska ha alltså
    Har kollat där. Ingen lycka. Men dom kanske får in snart sa hon. Får väl vänta. Men visst är det Adam som ska ha en
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-07-23 12:25:51 följande:
    Malvas utslag är fortfarande inte borta... Nu har hon fått blåsor på benen oxå.. *sucka* har ringt sjukvården igen får se vad de säger nu då.. i går sa de bara att prickar var inget å oroa sej för..
    Åh, vad jobbigt. Hoppas dom försvinner snart, eller att hon får nån salva eller nåt för det.
  • Starlet1

Nu är jag här också. Men det blir inte så mycket nu i värmen.

Smarties: Du har väl mitt nummer va? Så du kan smsa om jag inte loggar in?

• Starlet1
    smarties skrev 2008-07-29 10:53:50 följande:
    Michaela, 080808 :)Så nu har vi fullt upp om dagarna. Idag kom tågbiljetterna till "resan" :)Är lite irriterad dock, ska ha uppsättningskonsultation på Style Education på fredag, och nu säger dom att dom har semester & svarar inte i telefon...jag går dit o bankar på dörren på fredag då..annars är det jag som står där på måndag morgon när dom öppnar igen o ser aaarg ut :P
    Men fy vad jobbigt. Förstår att du är irriterad. Men JAG har inte semesterstängt. Jag kommer i em .

Nån annan blivande brud som vill provsminkas
  • Starlet1
    Knastroll82 skrev 2008-07-28 10:43:16 följande:
    Nej, jag vet.. Jag måste ha en puckad bebis därinne som inte fattar att han inte är färdig ännu... Känner mig som pojken som ropade varg, vi var ju in förra veckan pga samma sak, men då slutade det ju i hissen när vi var framme... :-/ Fick inte en enda sammandragning registrerad på ctg:n...
    Hur går det för dig. Lugnade värkarna ner sig? Åkte du in? Förlossningen tycker inte det är dumt alls att du åker in även om det lägger av.

Vilken vecka är du i? Jag håller tummarna att han stannar där inne lite till.
  • Starlet1
    Knastroll82 skrev 2008-07-29 14:38:53 följande:
    *räcker upp handen och vinkar frenetiskt* Jag, jag, jag!
    Åh, jag såg ditt inägg först idag. Självklart kan jag köra en sminkning på dig. Du skulle sagt nåt igår . Du behöver pysslas om nu när det är så nära och så varmt.

Hur går det med förvärkarna idag då?
Svar på tråden Poppispinglorna