Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Poppispinglorna

znoozan skrev 2008-07-29 18:24:09 följande:
    inte blivande brud,men partypingla Ska man ut vill man ju vara sådär snygg igen du vet 
    Michaela83 skrev 2008-07-29 18:25:49 följande:
    ja verkligen!  Jag räcker upp handen jag med!
    Martha skrev 2008-07-29 20:35:11 följande:
    Ja me ja me.. .:)
    Men då får vi väl ta och träffas och dricka lite och sminka lite, eller vad säger ni?
  • Starlet1
    Nedina skrev 2008-07-29 21:35:30 följande:
    Räcker också upp handen
    Absolut. Det är bara roligt.
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-07-29 19:25:07 följande:
    Åh, har haft så skoj o titta mig i spegeln nu, blev ju provsminkad av Ylva idag. vilken jäkla skillnad det blir med lite färg :D
    Jag är riktigt nöjd själv. Ska bli så roligt att sminka dig på din stora dag.
  • Starlet1
    Nirnaeth skrev 2008-07-30 19:03:08 följande:
    Äh, man ser inte hur bra den faktiskt passar, dom orangea blommorna på suffletten är samma nyans, och klädseln och dynan är ju starkare i färgen än på bilden.
    Åh vad söt.

Och det är en jättefin vagn.
  • Starlet1
    Knastroll82 skrev 2008-07-31 09:09:28 följande:
    *gnäll, pip, grin*I går var vi på ÄNNU ett besök vid förlossningen, snart har vi klippkort.Var på winnerbäck konserten i säter i går kväll när det drog igång igen. Hade värkar med tre minuters mellanrum som höll i sig runt minuten i över två timmar innan Ingela övertalade mig om att åka in. Själv ville jag INTE, då jag är fullkomligt övertygad om att det i alla fall inte är på riktigt.Och vem hade rätt då? Jo, jag!Skiten slutade ju så fort vi kom in på ett rum och de plockade fram ctg maskinen IGEN!Fy sjutton vad jag är trött på det här, nu får han ta och bli snäll! Dumma unge!
    Men gud vad drygt. Vill dom inte att du håller dig stilla då? Du får ta det lugnt nu i slutet, det är inte så många veckor kvar, även om det känns så.
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-07-31 10:01:18 följande:
    Ja men ändå... du ska inte tänka så....  För tänk om...  Jag kan lova dej det är inte så jätte roligt å föda ett barn som inte mår som det ska.. som inte syresätter sej själv och som blir skickad i helikopter till Uppsala alleles själv... eller som vissa andra här i tråden föda barn som inte överlever....  Nej då skulle jag hellre åka en gång varje dag till förlossningen faktiskt..  :)
    Ja, så tänker jag också nu. Men var ändå inte in så himla mycket med Adam, eftersom det inte kändes lika. Men man ska inte känna att man är ivägen alls.
  • Starlet1

Smarties: Hur gick det med håruppsättningen i fredags

• Starlet1
    Martha skrev 2008-08-04 20:55:20 följande:
    Är det nån som är sugen på lite party i helgen då??
    *nickar*
  • Starlet1

Smarties: Hur gick det med håruppsättningen? När ska vi ses på fredag? Det börjar närma sig med stormsteg.

• Starlet1
    Martha skrev 2008-08-05 11:14:40 följande:
    Ja det låter bra tycker jag :)
    Vaddå, va, shoppa utan mig?
Svar på tråden Poppispinglorna