Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Poppispinglorna

znoozan skrev 2008-08-11 10:22:52 följande:
    ja de var så....... välklädda
    Hihi, eller hur?
  • Starlet1

Vad gör ni idag? Göte började jobba idag och åkte till Stockholm imorse så jag har jättetråkigt. Adam också.

• Starlet1
    tejp skrev 2008-08-11 11:41:32 följande:
    Zappen ÄR helt perfekt! Lindi, det finns en bild på sängen i mitt galleri!Dendär zappvarianten verkade jättebra ju! Moses sover inte så ofta i zappen, men när han gör det så funkar det fint!Va ska ni göra idag? Trist väder ju. Ska vi inte ta å ses nån dag??
    Skulle ut och söva Adam, då började det spöregna, suck. Men nu sover han i alla fall.

Jag ses gärna någon dag. Göte har ju börjat jobba nu. Har en jobbig period, och då är det skönt att komma ut lite. Brorsdottern kommer tillbaka i eftermiddag, det är jätteskönt. Och så måste jag ju träffa Michaela, så Elwira får sin present nån gång .
  • Starlet1
    tejp skrev 2008-08-11 12:42:19 följande:
    Jacob gick ut för att klippa gräset. Det började spöregna. Han gick in. Nu skiner solen... Galet. Ja men nu drar vi ihop en fika/lunch!!! När kan alla? Jag kan alla dagar denhär veckan!
    Jag kan också alla dagar, eller nä, inte efter torsdagskväll, kom jag på. Då kommer päronen och resten av syskonbarnen, och på fredag åker jag och Göte till Sundsvall för att sminka på ett bröllop och sen gå på fest. Det är så himla roligt att sminka brudar, hihi.

Men före det går det alldeles utmärkt. Har gett upp CK nu, tar nya tag när jag börjar jobba. Är trött på det nu, men har ju gått ner 15 kg i alla fall. Och inte gått upp i sommar trots att jag ätit som tusan.
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-08-11 19:44:08 följande:
    Jag kan Tis, Tors, Fre.. :) Men kan vi inte ta Torsdag fm/lunch då? Då kunde ju alla
    Jag tar gärna på torsdag fm/lunch, för då kan jag . Jag har bil OCH körkort
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-08-11 20:21:56 följande:
    Det ska bli så kul å träffa er OCH barnen. Var så längesen! Jag känner mig helt "off" för tillfället men ni får ta mig som jag är
    Ja, jätteroligt ska det bli. Men påminn mig allihop att jag ska ta med Elwiras present. Annars känner jag mig ännu dummare
  • Starlet1
    znoozan skrev 2008-08-11 21:09:35 följande:
    Mot lunch då? boka in soligt väder så vi kan äta på altanen

Vi åt sallad från trafikcafét idag, jättegott. Brukar handla där när jag är på stationen. Currydressingen är kanongod Räcka ut tungan.

Och så kommer Sara med och hon ska påminna mig om Ewiras present.

• Starlet1
    lindi skrev 2008-08-11 21:35:56 följande:
    åh tråkigt! jag jobbar då!första dagen efter 7 veckors semester imorgon, lite ångest............
    Vad synd, hade varit roligt att träffas allihop.
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-08-11 22:13:17 följande:
    Mina flickor går på dagis till kl 12 på torsdag men vi är ju hemma strax efter så då kan ni väl dyka upp... :)
    Det låter bra.
  • Starlet1

Sitter framför TVn efter att ha fått Adam att somna äntligen. Göte skulle lägga honom, och det gjorde han för all del, men han missade biten med att det ingår att få honom att somna i att lägga honom. Inte bara lägga honom i sängen och sen gå ut och klyva ved. Är trött.

Svar på tråden Poppispinglorna