Inlägg från: smarties |Visa alla inlägg
  • smarties

Poppispinglorna

Åh, vad underbart jag har det.
    Jag är karl och barnledig ända till imorgon.. *njuta av tystnaden*

• smarties
    tejp skrev 2008-09-26 15:35:02 följande:
    Va ska du hitta på då?
    Det bästa som finns, INGENTING :D
    Eller jo, jag ska gå ut o äta med en kompis som kommer hit till stan en sväng, o sen ska jag slänga mig i soffan med min bärbara och något mumsigt att äta, och sen en rejäl snyftare i dvdn :)
  • smarties
    tejp skrev 2008-09-26 16:00:06 följande:
    Åh va härligt! SKönt å få vila öronen lite
    Gud ja, skoja inte, tänk att två barn kan låta så mycket, det ska bråkas, det ska slåss, det ska slamras..och sen sovmorgon imorgon, det kan jag nog leva på läänge :)
  • smarties
    Nirnaeth skrev 2008-09-26 20:52:41 följande:
    Bara att konstatera: jag är en superfegis..Usch, Thomas tyckte att det var en bra idé att se I Am Legend ikväll..jag höll inte med, men han övertalade mig. Jag kollade i kanske 15 mintuter, sen sprang jag ut med hjärtklappning. Det hände inte ens nånting på filmen..men jag VET att det KAN göra det..Jag vet vad filmen handlar om, och jag vet vad det är som kommer fram när det blir kväll..och jag vill inte se!!Vad fan...kunde vi inte bara hyrt nån astöntig parodifilm, som jag gillar
    Har du sett [rec]? Där kan du snacka hjärtklappning..*tipsa* :D
  • smarties
    Nirnaeth skrev 2008-09-26 20:56:04 följande:
    Aldrig i helvete! Jag vägrar se nånting som är det minsta läskigt numera Jag får värsta mardrömmarna, och vågar inte sova, vågar inte gå på toa..ser spöken och zombies överallt. *fegis*När jag var yngre var jag besatt av skräckfilmer, jag kollade på allt! Men nu är jag livrädd
    Vet hur du känner dig :D Jag köpte mig en survivalguide för zombieattacker härom månaden, o karln har skrattat rejält åt den.. :P

men rec skrämde skiten ur mig..helskotta..mitt hjärta slog så hårt på slutet att jag trodde det skulle hoppa ur bröstkorgen. :)
    Jag måste bara se den amerikanska remaken på den.. :)
  • smarties
    Nirnaeth skrev 2008-09-26 21:03:21 följande:
    Haha! den guiden skulle jag behöva!vad är rec för film? vad handlar den om, förutom att den är läskig? Sist jag såg en skräckfilm, var när jag var gravid med Xander..Grudge..jävla äckelfilm säger jag bara!Jag var inte så rädd under själva filmen, men sen på natten..fy fan! Jag hade såna mardrömmar, och så vaknar jag mitt i natten..och Bosse, det feta aset, sitter bara nån centimeter från mitt ansikte och råglor på mig. Jag skrek, och skrek..och Thomas vaknade och skrek..Sen dess har ingen av oss kollat på skräckfilmer..
    Här, kika på trailern. Om du törs.. ;)
    Nu är det här remakens trailer, men orginalet på spanska handlar om samma saker.. :)

• smarties

Fler än jag som längtar till halloween nu, och premiären av Saw V? :D

• smarties
    znoozan skrev 2008-09-26 21:23:38 följande:
    kom det inte nyss en saw Här gillar alla (inte jag så mkt iof ) skräckisar så när vi ser film hela familjen är det alltid skräckis! Får väl se när Isac börjar se film då kanske hela familjen samlas runt annat
    Ja, jag längtar tills ungarna är tillräckligt stora för att få se skräckisar, jag har så mycket jag vill visa..o Buffy, Angel..ååh :D
  • smarties

Jaha, slut på friden då, svärmor ringde o ville lämna tillbaka ungarna för hon hade sovit dåligt inatt..ja..hm.. :)
    Jag sover dåligt varje natt ja, men visst, gimme the kids :D

Och självklart har batteriet i skruvdragaren lagt av, och laddaren är i gamla lägenheten, morr!

• smarties
    Starlet1 skrev 2008-09-27 12:14:17 följande:
    Åh, du som skulle göra så mycket .Själv har jag ringt och kollat min karl och barn, dom är i Kumla och har det jättebra. Skönt för dom att få lite kvalitetstid tillsammans, så jag har inte ett dugg dåligt samvete över att vara ensam hemma. Jag plockar lite och nu ska jag till Falun.Igårkväll höll jag Adam vaken tills G kom hem. Och jösses vad glada dom blev, bägge två. Adam ville inte till mig mer, han låg bara och gosade med sin pappa. Det är så härligt att se.
    Ja förbaskade skruvdragare, nåja, får gå med ungarna o hämta den sen. Så får jag lite motion idag också. :)
    Karln kommer hem vid fem, och då ska han bära allt i lägenheten har han sagt. För imorgon ska jag flyttstäda. :)
Svar på tråden Poppispinglorna