-
Nämen precis. Och så det där att dom bara gav upp. Ring din dataleverantör sa dom. Jaja, skitsamma, vi ringde vår internetleverantör och fick ett modem som funkade perfekt.smarties skrev 2008-09-22 12:17:58 följande:Haha du också? Jag satt och blev behandlad som en idiot av deras support, de pratade nästan bebisspråk, verkade tro att man inte kunde någonting alls..jag hade gjort allt plus lite till, och ändå fungerade inte modemet här. Men dom verkade inte förstå att det faktiskt kanske inte fungerar för alla :) -
Vi fick Proviva dryck för kvinnor. Det var när jag drack CK på heltid, så jag gav bort massor, men dom ska ha varit goda. Sen har jag fått erbjudande om mycket, men inte tackat jag till så mycket. Missade dock strykjärnet, och det grämer mig.
-
Vad skönt att allt såg bra ut. Tycker det är skönt att dom ändå vill kolla upp allt ordentligt, även om det är drygt att åka fram och tillbaka.MiniMie skrev 2008-09-22 19:53:25 följande:...ett litet ego inlägg mitt i. BM besök idag.. 14dagar till BF.SF-måttet fortf stilla på 33cm. Så jag blev skickad direkt till falun.Ganska lagom med väntetid för att inte vara "inbokad".. ctg såg bra ut och sedan ul med viktuppskattning och mätning av fostervatten.... blev sedan hemskickade, lillebror är helt fixerad nu..och väger ca 3000g. Så.. än är han "normal" även fast inte sf-måttet vill mäta längre än såhär. -
Åh, vad gulligt. Blir alldeles varm när jag ser den lille.smarties skrev 2008-09-22 20:39:34 följande:Knastroll med bebis och karl! :)www.dt.se/nyfodda/ -
Godmorgon. Sitter och funderar på vad jag ska göra före dagis. Kanske åka till Citygross en snabbis m Adam.
Han vaknade 5:30 imorse och fick välling och ville över i min säng. Sen låg han och pratade och pratade, men jag gjorde som vanligt vid den tiden och ignorerade honom, hihi. Så han somnade efter en halvtimme och sov till kl 8:30, jätteskönt.
Nu sitter han och leker med sin nya såg,
-
Så gjorde Adam förut också, sprängde blöjan alltså. Och ibland fortfarande, men då lite senare. Men när han vaknar sådär tidigt som kl 6, så brukar det gå att få honom att somna om. Fast inte alltid, inte om han vaknar halv sju, sju.Nirnaeth skrev 2008-09-23 10:24:53 följande:Vilket lyx..tänk om det funkade på mina ungar, att bara ignorera dom! Den ena är för stor, han går upp och gör det han vill ändå. Vilket brukar betyda att han hoppar i våran säng tills vi blir tvungna att gå upp. Den andra har utvecklat en äcklig, men stensäker metod, för att få upp oss. Hon spränger blöjor, på löpande band, när hon tycker att vi sovit färdigt. -
Jag måste kolla m Göte och så först. Var ju ut i helgen, men jag vill gärna, fast jag har verkligen inget att ha på mig.Martha skrev 2008-09-23 09:47:07 följande:Hörrni tjejer som ska med ut i helgen.... vart ska vi vara och vad ska vi göra??? kom med förslag :) -
Det där händer bara halvvägs för mig. G får en bra idé, jag hoppar på den direkt, men sen brukar det inte hända mer.smarties skrev 2008-09-23 13:05:15 följande:Hm, nu har karln fått någon knäpp eller nåt. Han ringde och pratade med nya hyresvärden, och fick höra att man fick göra om i lägenheten bara det såg bra ut..så nu ska han tydligen göra om där i nya lägenheten, jisses..vad har hänt? Han som aldrig ville tapetsera och måla igen :D -
Jag brukar ju göra som du. Om han säger ska vi åka till IK... så är jag redan ute vid bilen påklädd och med Adam på armenNirnaeth skrev 2008-09-24 09:20:33 följande:Ja, inte är det annorlunda här. Den enda idén han faktiskt fullföljt var köket, men efter mycket tjat då. I våras kom han på att vi borde bygga om balkongen. Så att den blir större och inglasad. Han gjorde upp ritningar, och målade upp värsta scenariot för mig. Jag var såklart eld och lågor..Men när tiden gick, och jag frågade hur det blev med balkongen så kom det; Mjaa..men..äsch..det får bli sen nån gång. Vilket betyder att det aldrig kommer inträffa.
.
-
Knastroll82 skrev 2008-09-24 20:26:31 följande:Nu har vi kommit hem med vår lilla prins Liam.Född 20/9 19.35, 51 cm lång och 3580 gram tung efter 26 timmars aktivt (klockat) värkarbete. (hade värkar säkert ett dygn mer, men inte klockade)Han är otroligt snäll och tillfreds med tillvaron, men HATAR att vara naken...Låter som om vi håller på och slår ihjäl honom när det är dags för blöjbyte.Åh, vad underbart det låter. Adam var lika när det var dags för blöjbyte, och det ju rätt ofta då. Han gallskrek
.
Grattis!!!