Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Poppispinglorna

Martha skrev 2008-09-26 09:05:34 följande:
    Jooo det var Vila jackan.... blev ju så illa tvungen... kan du försöka prata med mej på msn?? får det inte att funka ordentligt här..
    Jag försöker men du står som Inte vid datorn.
  • Starlet1
    znoozan skrev 2008-09-26 09:56:40 följande:
    Vaknade inatt av Isac som tappat nappen,sen inträffade en av de värsta saker jag vet: Isac började kräkas har inte kräkts mer iaf,men är febrig-dock pigg och har hoppat i min säng och busat men nu sover han igen...
    Åh, nej vad drygt. Hoppas han mår bättre nu och att du klarar dig. Hatar verkligen magsjuka.
  • Starlet1

Och imorgon är jag barn och karlfri, hela dan. Från tidig morgon till rätt sen kväll. Ska också bli jätteskönt.

Men nu kom G hem och Adam vägrar gå till mig. Jag vill lägga honom.

• Starlet1

Vill ni läsa nåt lite pinsamt dråpligt, så gå in på min blogg, Vardagen med Adam. Egentligen skäms jag, men kunde inte bestämma mig för om jag skulle skriva det här eller där Generad.

• Starlet1
    Martha skrev 2008-09-26 22:18:25 följande:
    guuud nu ska det snöa i morron oxå.. najs..
    Vaddå snö. Det är ju jättefint väder ute, det har jag missat.
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-09-27 11:39:25 följande:
    Jaha, slut på friden då, svärmor ringde o ville lämna tillbaka ungarna för hon hade sovit dåligt inatt..ja..hm.. :)Jag sover dåligt varje natt ja, men visst, gimme the kids :DOch självklart har batteriet i skruvdragaren lagt av, och laddaren är i gamla lägenheten, morr!
    Åh, du som skulle göra så mycket .

Själv har jag ringt och kollat min karl och barn, dom är i Kumla och har det jättebra. Skönt för dom att få lite kvalitetstid tillsammans, så jag har inte ett dugg dåligt samvete över att vara ensam hemma. Jag plockar lite och nu ska jag till Falun.

Igårkväll höll jag Adam vaken tills G kom hem. Och jösses vad glada dom blev, bägge två. Adam ville inte till mig mer, han låg bara och gosade med sin pappa. Det är så härligt att se.
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-09-27 12:31:23 följande:
    Ja förbaskade skruvdragare, nåja, får gå med ungarna o hämta den sen. Så får jag lite motion idag också. :)Karln kommer hem vid fem, och då ska han bära allt i lägenheten har han sagt. För imorgon ska jag flyttstäda. :)
    Min karl och Adam är nu på Ikea i Örebro, så dom blir nog borta i 3 timmar till. Rätt skönt. Jag har varit i Falun nu och köpt ett par tröjor på Gina Tricot och så vart jag till Bolaget också. Det var längesen.

Nu ska jag städa vidare.
  • Starlet1
    copernicus skrev 2008-09-28 09:02:00 följande:
    VA???? på IKEA utan dej???????vad har hänt
    Haha, han och Adam var på nån bussförartävling i Kumla igår och åkte till Ikea på vägen hem. Lite tråkigt att man inte fick följa med. Men vi ska snart åka bil till Småland, jag och Adam, och då kommer vi hinna med alla Ikea på vägen + Ullared
  • Starlet1
    znoozan skrev 2008-09-28 10:51:15 följande:
    *hoppar ner och gömmer mig i Ylvas resväska*  jag vill oxå på ikea+ullared
    Hihi, du får nog plats i bilen och hos mina föräldrar
    lindi skrev 2008-09-28 12:04:48 följande:
    när åker du till ullared då? vi åker nu på på fredag morgon o ska vara där fredag lördag, ska bli så kul! *kliar i stooora plånboken* :-P
    Jag åker hem den 15 oktober, så vi åker nog till Ullared på torsdagen den veckan. Det är en perfekt dag, före barnbidrag och sånt. Hoppas ni får riktigt trevligt. Jag längtar verkligen dit
  • Starlet1

Ja det ska bli roligt. Både att åka hem till familjen och att ta en liten dagsutflykt till Ullared. Det tar ju bara en timme att köra dit från mina föräldrar.

Ikea går vi nog och äter på jag och Adam när vi kör ner. Det är ju en 6-timmars bilfärd dit så vi behöver roa oss lite på vägen .

Svar på tråden Poppispinglorna