Inlägg från: smarties |Visa alla inlägg
  • smarties

Poppispinglorna

Joho, det är skoj idag, fast jag har grymmaste träningsvärken från lasergame :D

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • smarties

Ni som har fler än ett barn, när slutade ni med syskonvagn, om ni gjorde det?
    Hade ni ståbräda, eller bara "tvingade" den äldsta att gå? :)

Hur håller man en sån i schack i tex affärer? ;)

• smarties

Jag önskar jag hade plats för en riktig syskonvagn som man kunde ha, en sån där billig där de sitter bredvid varandra, men någon plats har vi icke, hade det funnits hiss i nya lägenheten kunde man ha den i hallen, men hm, fasen. Krångel. :D

• smarties

Vi kommer från Leksand nu, o där åskar det som sjutton! Har vi tur kommer det hit nu :)

• smarties
    Nirnaeth skrev 2008-07-27 18:10:31 följande:
    Nån som käkat på subway nyligen? Är det värt ett besök?Lyckades precis bränna baguetterna i ugnen, tack vare ständiga elavbrott (proppen gick heeela jävla tiden), och nu är jag inte alls på humör för mer matlagning.
    Subway är dyrt men mumsigt.. :D
  • smarties

Det åskvädret som var här var tamt, lite smällar så var det klart.. :/

• smarties

Nirnaeth, välkommen i tandklubben, ska vi tussa ihop dom kanske, så kan dom slå varandra eller nåt :D
    Min har fått 7 tänder på en månad nu..det känns...kul.. :P
    Hon har fyra på gång nu.. :P

Jag tänkte faktiskt köpa lite städgrejor idag och lära Max hur man skurar, kan vara skoj, kanske ;)
    Hur är det dom säger. Great minds think alike? :)
    Sönerna måste ju utbildas i hur man skämmer bort fruntimren någongång :)

Men sen måste jag hämta ut bröllopsskor och vigselring och gud vet vad idag, blir nog ett himla spring...få lite mer färg på kuppen kanske :)

• smarties
    Nirnaeth skrev 2008-07-28 08:29:16 följande:
    Urk ja..jag blir galen här! Men då kör jag hem Adele till dig då, så kan dom avreagera sig på varann? bra! Klart pojkarna ska lära sig sköta ett hem, kan inte Xander tvätta, stryka, laga mat, eller städa ordentligt, när han flyttar hemifrån, då har jag misslyckats totalt!Det gäller att passa på medans dom vill lära sig nya saker, och innan dom inser att det är urtrist med hushållsgöra Men gud, du är ju snart FRU! Har nerverna börjat svika än?
    Näe, jag är mest fundersam över hur jag ska orka med hela dagen, och hur jag ska kunna lära mig ett nytt efternamn, och herregud Jo, lite nervös :D

Knastroll, värkar? Nu? du ska inte ha än! :)
    Säg åt honom o sluta nu, ring o fråga förlossningen! *tycka* :)
  • smarties

Michaela, 080808 :)
    Så nu har vi fullt upp om dagarna. Idag kom tågbiljetterna till "resan" :)

Är lite irriterad dock, ska ha uppsättningskonsultation på Style Education på fredag, och nu säger dom att dom har semester & svarar inte i telefon...jag går dit o bankar på dörren på fredag då..annars är det jag som står där på måndag morgon när dom öppnar igen o ser aaarg ut :P

• smarties

Åh, har haft så skoj o titta mig i spegeln nu, blev ju provsminkad av Ylva idag.
    vilken jäkla skillnad det blir med lite färg :D

Svar på tråden Poppispinglorna