• tejp

Poppispinglorna

hej!

Här har det också åskat och regnat helt galet en kort stund. Men jag vet inte om det blev just nå friskare direkt.
    Vi har byggt klart sängen här och just nu pågår vilda diskussioner om hur rummen ska fördelas, alla vill nämligen byta Oskyldig

Menmen, vi får se hur det löser sig. Jag sitter å skriver lista inför en ikeatripp! Räcka ut tungan

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • tejp

Hallå!

Trist att pop har stängt, var ju helt oväntat. Trodde blge gick bättre än falun, men är väl kanske den dyra hyran som ställer till det.

Va gullig Adele är!!

Jag känner mig så rastlös! Vill göra nånting, eller snarare vill jag ha massa folk som jag kan ge ut befallningar åt så dom fixar städning, målning och massa fix!

• tejp

hallå!
    Marit, va fin altanen blev, och stor.

badthing, vart har du flyttat?

Här är det VARMT!!! Är helt galet. Jag kör torktumlaren som bidrar till att det blir ännu värre.

Va ska ni göra i kväll? I helgen?

• tejp

Nu finns det en bild på sängen i mitt galleri, för er som ville se den!

Kul väder idag då. Vi ska måla, så det spelar ingen roll egentligen.
    Va pysslar ni andra med?

• tejp

Tackar! Vi håller på att renovera på Lucas rum nu Men det blir ingen loftsäng där iaf.

badthing skrev 2008-08-02 14:00:18 följande:
    bor fortfarande på tjärna, vilket jag gjorde tidigare med D också, men eftersom att jag är ensamstående nu så vill jag gärna bo själv, och inte hemma hos mamma. :)
    hade nog inte fattat riktigt att du blivit ensamstående... Hänger inte alltid med i svängarna jag
  • tejp
    Linda77 skrev 2008-08-02 19:46:50 följande:
    Jättefin säng!!! Måste bara fråga om stjärntyget, är det svart eller mörkblått? Är på jakt efter grått eller svart stjärntyg men har bara hittat blått än så länge.
    Svart
  • tejp
    badthing skrev 2008-08-02 22:11:39 följande:
    Ingen fara. Jag har väl inte direkt skrivit något om det heller, så kanske inte är så konstigt att du inte hängt med. ;)Inte är jag ledsen för det heller!! :D
    Oki, tänkte om jag bara var helt trög Skönt att det känns bra iallafall!
  • tejp

Hej!
    Här har fl också krånglat lite fram och tillbaks. Trist när det ligger nere de få gånger man har tid att sitta vid datorn nu.

marit, va fint det blir i stugan!

Å suss, härligt med vatten!!!

Vi målar, som vanligt Ska strax ta en tur till kupolen och kika efter nån present till Lucas som fyller år nästa vecka! Tänk er, 7år!!!Förvånad

Annars händer inte så fasligt mkt här.

• tejp
    Grattis Smarties!!!!! Härligt å vakna upp imornbitti som nygift!!
  • tejp
    Nirnaeth skrev 2008-08-11 11:20:07 följande:
    Ja jag blev sugen på en sån också..saknade verkligen liggläget och varukorg på Zappen, annars var den helt perfekt! Vi har ingen sulky/resevagn nu, så en sån där borde ju få flytta hit Har "bara" stora vagnar, UJ´n, P&T´n och Rollerbugen..det fattas en liten vagn!
    Zappen ÄR helt perfekt!

Lindi, det finns en bild på sängen i mitt galleri!

Dendär zappvarianten verkade jättebra ju! Moses sover inte så ofta i zappen, men när han gör det så funkar det fint!

Va ska ni göra idag? Trist väder ju. Ska vi inte ta å ses nån dag??
Svar på tråden Poppispinglorna