• tejp

Poppispinglorna

Grattis Marit!

Här gör vi inget. Moses sover middag, Jacob åkte ut å cyklade nyss. Jag bara sitter här å latar mig
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • tejp
    Starlet1 skrev 2008-09-12 13:58:21 följande:
    Är det jag som är frusen, eller är det skitkallt ute. Jag fryser så mycket så jag sa till Göte att sätta på Adam täckbyxorna när dom skulle ut. Han bara tittade på mig men gjorde som jag sa. Men jag skulle verkligen vilja ha täckbyxor på mig. Få väl se om han flyter bort när jag tar in honom. Han är ute med farfar nu, jag är ju lite slö och ligger mest i soffan.
    Herregud Ylva, du kan inte ha täckbyxor på honom nu, va sjutton ska du ha när det blir vinter då?
  • tejp

Tack för idag Marit! Var roligt att träffas allihopa!!

Ska strax lägga Moses. Är det bara mitt barn som är uppe såhär sent om kvällarna?

• tejp
    Martha skrev 2008-09-13 14:18:13 följande:
    åå skoj.. har funderat på å göra så med mina magar men det blev aldrig av..
    Jag gjorde en sån som ligger nerpressad i en låda nu tycker inte det är så snyggt att ha på väggen direkt
  • tejp
    smarties skrev 2008-09-15 16:42:12 följande:
    Jag hade blivit rabiat. :)Det är sånt där som får en o undra hur deras föräldrar egentligen är, om dom är likadana..*rysa*Appropå vagn, nu är jag mellan vagnar.o gud vad min rygg värker av att gå med Moa till dagis.. :)
    När kommer scootern? För visst är det en sån som är på tur? Haha tänk dendär gången du sa att du inte skulle byta mer Var det vid CE?
  • tejp
    Nirnaeth skrev 2008-09-17 13:40:18 följande:
    Åh såå tråkigt, våran TV gick sönder idag. Heeemskt tråkigt, nu blir vi tvungna att köpa en ny! Moahahaaa!! Har tjatat om att byta ut våran relik till en platteve, men Thomas är tråkig och har bestämt att vi ska ha den här kvar tills den går sönder. "honey, guess what?" Surt bara att den dog mitt i VBÅ, hade ju velat kolla på det idag. Hoppas den inte bara haft nåt tillfälligt meltdown..
    Meeen åååååå så tråkigt!

Här är det då inte så man behöver tjata när man vill ha nya prylar, så länge de går på ström så är Jacob helt med på noterna
  • tejp
    Nirnaeth skrev 2008-09-17 14:21:37 följande:
    Nej Thomas brukar vara den som vill ha elektronikprylar, men sen vi fick barn har han blivit otroligt förnuftig i sitt tänkande. Visst fattar jag logiken i att inte byta teve förräns den gamla gått sönder, men hur kul är det då? Nu har Tryggve-Tråk inget val iaf!
    Alltså ni har verkligen hamnat på min "fluga på väggen-lista"

Skulle vilja vara en fluga på väggen hemma hos rätt många, för att se hur det är där Levengood/gardell ligger rätt bra på den listan kan jag säga

Så ni ska ut å sätta sprätt på pengar nudå! För tv vill ni väl ha fortast möjligt
  • tejp
    smarties skrev 2008-09-17 18:04:20 följande:
    Där dog mitt hopp, våran är köpt för tre år sen =P
    Men din karl jobbar väl om dagarna? Du får gå lös med en skruvmejsel!
  • tejp
    Nirnaeth skrev 2008-09-17 19:52:26 följande:
    Gissa vad Thomas tror att JAG har gjort!? Han kollade verkligen efter märken på teven, eller vätska..som om jag skulle vara så jävlig att jag medvetet förstör teven bara för att få en ny?
    Haha!!  Det skulle jag aaaaaldrig göra...
  • tejp

Jag tvingade med mig syrran dit till blomsteraffären! Var ju snormycket folk! Alltså vad jag verkligen inte kan förstå är alla dårar som köar för att få en korv med bröd! Förvånad

Var in på ÖB också, var rätt mkt folk därinne, men det gick jättefort i kassan!

Men, man lär väl ta  sig en ordentlig titt sen, vid bättre tillfälle

Svar på tråden Poppispinglorna